نسخه چاپی

پیغام كی‌روش برای امیر حسین صادقی

امیر حسین صادقی در حالی كه پیش از این همواره در تركیب ثابت تیم ملی قرار می گرفت در بازی با كره جنوبی روی نیمكت نشست تا جای خود را به پژمان منتظری بدهد!

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، بازی های ضعیف امیر حسین صادقی در ترکیب استقلال که موجب نارضایتی امیر قلعه نویی هم شده بود سبب شد تا کروش برای بازی با کره جنوبی او را روی نیمکت بنشاند و این پیام را به او بدهد که اگر برای استقلال ضعیف بازی کنی جایگاهت را در تیم ملی از دست می دهی! البته امیر حسین صادقی در بازی آخر استقلال که در مصاف با تراکتورسازی بود با گل دقیقه پایانی خود مانع از شکست تیم استقلال شد و امیر قلعه نویی هم بعد از این گل او را درآغوش گرفت.

اما او پیش از این در بازی های آنالیز شده از سوی کادر فنی تیم ملی، نمایش های مقتدری نداشت و این برای کروش به تصویر کشیده شد.

گفتنی است مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی هر هفته بازی های لیگ برتر را ضبط می کند و گزارش آن را به کروش می دهد. در آنالیزهایی که انجام می شود عملکرد ملی پوشان در بازی ها برای کروش در فیلم های کوتاه به تصویر کشیده می شود. نیمکت نشینی در بازی با کره جنوبی یک تلنگر برای امیر حسین صادقی بود که فکر می کرد هر گونه در ترکیب استقلال بازی کند در تیم ملی فیکس است.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...