نسخه چاپی

درس اخلاق قرائتی برای بازیكنان پرسپولیس

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه جلسه خصوصی با حسین هدایتی نداشته است، تاكید كرد كه قصد خرید پرسپولیس را ندارد. سیاسی همچنین گفت: حجت الاسلام قرائتی بعد از دربی جلسه دو ساعته‌ای با بازیكنان خواهد داشت.

به گزارش نما، حمیدرضا سیاسی در گفتگو با مهر، درباره جلسه حجت الاسلام قرائتی با بازیکنان پرسپولیس و هدف از برگزاری این جلسه اظهار کرد: قصد داریم در راستای مسائل فرهنگی و اخلاقی جلسه دو ساعته‌ای را با حجت الاسلام قرائتی داشته باشیم. البته معلمان اخلاق زیادی در ایران هستند ولی در نهایت مقرر شد آقای قرائتی جلسه دو ساعته‌ای با بازیکنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه از قدیم پای مکتب قرائتی نشسته بوده است، تاکید کرد: خودم شخصا یکبار با ایشان صحبت کردم. منتظریم دربی تمام شود تا برنامه جلسه با آقای قرائتی را هماهنگ کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره خرید بازیکنان جدید و حضور رضا خالقی فر بازیکن راه آهن در پرسپولیس تصریح کرد: تنها بازیکنی که تا الان حضورش در پرسپولیس قطعی شده، رضا خالقی فر است. ما به راه آهنی‌ها گفتیم خالقی فر را یک نیم فصل به ما قرض بدهند.

سیاسی ادامه داد: حالا ممکن است راه آهنی‌ها در قبال خالقی فر بازیکنی را بخواهند و شاید هم نخواهند. این دیگر بستگی به توافق حمید استیلی با حمید درخشان دارد. خرید بازیکنان خارجی هم قطعی است ولی اینکه این بازیکنان از کدام کشورها و با چه ملیتی هستند هنوز مشخص نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌شود جلساتی را با حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس داشته است، اظهار کرد: چنین چیزی اشتباه است. چند روز پیش در دفتر وزیر ورزش چند لحظه خدمت هدایتی بودیم. در این جلسه علی پروین، جعفر کاشانی، حسین کلانی، خادم و چند نفر دیگر به همراه هدایتی حضور داشتند. هیچ حرف خصوصی‌ای با هدایتی نداشتیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: به هیچ عنوان قصد خرید باشگاه پرسپولیس را ندارم و اینکه می‌گویند سیاسی خریدار باشگاه است چیز جدیدی نیست.

۱۳۹۳/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...