نسخه چاپی

كری مجری تلویزیون برای پرسپولیسی ها!

عکس خبري -کري مجري تلويزيون براي پرسپوليسي ها!

پرسپولیسی‌ها اگر زیاد حرف بزنند می‌گوییم فرهاد مجیدی بیاید!

به گزارش نما، علی مرادی مجری تلویزیون کشورمان در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از دربی 79 صحبت‌های جالبی مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:


**فردا دربی 79 را در پیش داریم. نظر شما درباره این بازی چیست؟


دربی که پرسیدن ندارد. استقلال برخلاف پرسپولیس قصد داشت در یارگیری جوانگرایی کند و بازیکنان جوانی هم گرفت که البته خیلی به کار تیم نیامدند اما با مدیریت درست قلعه‌نویی موفق شدیم که نتایج خوبی بگیریم. البته استقلال در حال حاضر در صدر جدول نیست اما آن هم به دلیل مصدومیت بازیکنان بوده هرچند که حاضریم کل بازی‌ها را ببازیم اما پرسپولیس را ببریم.



** به عنوان یک استقلالی درباره پرسپولیس چه صحبتی دارید؟


تنها می‌توانم بگویم که کاپیتان پرسپولیس محمد نوری است البته اگر بازی کند! البته هواداران این تیم هم کاپیتان‌شان را نمی‌شناسند چون این تیم بازیکن قدیمی ندارد و در پرسپولیس پر از چند دستگی‌ است از طرف دیگر اگر پیراهن فرهاد مجیدی را به استادیوم بیاوریم با همه افتخارات پرسپولیس این پیراهن برابری می‌کند البته به خاطر نماد چهار دوستان پرسپولیسی روی مجیدی حساس هستند. این تیم دفاع مستحکمی ندارد و سوشا مکانی هم دروازه پرسپولیس را تعطیل کرده هرچند که پرسپولیسی‌ها هافبک و مهاجم هم ندارند و باور نمی‌کنید اگر بگویم هواداری از پرسپولیس می‌شناسم که نام بازیکنان این تیم را نمی‌داند.



** البته پرسپولیسی‌ها امید زیادی به پیام صادقیان در بازی فردا دارند.



صادقیان؟! او که فقط یا داور را می‌زند یا برای مربی‌اش شاخ و شانه می‌کشد و یا در تمرین در حال خمیازه‌ کشیدن است! درباره دربی هم از من سوال نپرسید چون استقلال با تفاضل گل پرسپولیس را شکست می‌دهد.



** پیش‌بینی شما از نتیجه دربی چیست؟



به نظرم سه بر یک پرسپولیس را شکست مِی‌دهیم که یک گل آنها هم پنالتی است چون پرسپولیسی‌ها توان گل زدن ندارند. یکی از گل‌های استقلال را حنیف عمران‌زاده می‌زند چون او به من قول داده که در دربی گل خواهد زد البته حیف شد که کرار فردا غایب است هرچند که قلعه‌نویی بلد است چه کار کند. درخشان هم تجربه بالایی دارد اما بعید می‌دانم تجربه او فردا به درد پرسپولیس بخورد.



** اگر بخواهید برای پرسپولیسی‌ها کربی بخوانید چه می‌گویید؟



پرسپولیسی‌ها اگر زیاد حرف بزنند می‌گوییم فرهاد مجیدی بیاید!

۱۳۹۳/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...