نسخه چاپی

پیام باشگاه استقلال به هواداران

سخنگوی باشگاه استقلال پس از شكست مقابل پرسپولیس برای آنها از طرف هیئت مدیره باشگاه پیغام فرستاد.

به گزارش نما، سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 79 گفت: هواداران استقلال را به صبوری دعوت می‌کنیم. این عزیزان به عنوان سرمایه‌های اصلی استقلال بدانند که هیئت مدیره باشگاه همه مسائل را رصد می‌کند و به عنوان مدافع حقوق آنها تصمیماتی که مبتنی بر خرد جمعی است، اتخاذ کرده و اقدامات لازم را در زمان مناسب صورت می‌دهد.

وی با اشاره به شکست استقلال عنوان کرد: از نتیجه بازی راضی نیستیم اما می‌دانیم در بازی‌های حساس این چنینی اتفاقاتی رقم می‌خورد که روند بازی را تغییر داده و در نتیجه تاثیرگذار می‌شود. در مجموع تمرکز ما، کادر فنی و بازیکنان به بازی بعدی در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن است و امیدوارم اتفاقاتی در جام حذفی بیفتد که در مرحله نیمه نهایی شاهد دربی دیگری باشیم تا با برتری مقابل پرسپولیس جبران لطمات روحی که هواداران متحمل شده‌اند، را کرده باشیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص تغییرات در کادر فنی اظهار داشت: به کادر فنی همچنان اعتقاد داشته و ایمان داریم که با تلاش بیشتر بازیکنان و تدابیر صورت گرفته از سوی کادر فنی جبران امتیازات از دست رفته برای تیم بزرگی چون استقلال دور از دسترس نیست.

۱۳۹۳/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...