نسخه چاپی

علت لغو سفر ظریف به تهران در حین مذاكرات از زبان مقام آگاه

یك مقام آگاه با بیان اینكه سفر ظریف به تهران برای پاره‌ای مشورتها قطعی و طبیعی بود گفت: با هوشمندی ظریف این سفر لغو شد تا دشمنان از آن بهره برداری و سوء استفاده نكنند.

به گزارش نما، یک مقام آگاه درباره علت لغو سفر ظریف به تهران اظهارداشت: تصمیم آقای ظریف برای انجام سفر به تهران جهت پاره‌ای مذاکرات و مشورتها قطعی و البته طبیعی بود.

وی با بیان اینکه مقدمات سفر وی نیز فراهم شده بود، گفت: در همان ساعات، اخبار و تحلیلهایی در رسانه‌های خارجی مطرح شد مبنی بر اینکه ظریف حامل طرحها و پیشنهاداتی است که قصد دارد آن را با مسئولین عالی رتبه نظام و شخص مقام معظم رهبری در میان گذارد. در این میان دو نکته حائز اهمیت بود اولاً طرح و پیشنهاد مشخصی که ارزش انتقال به مرکز را داشته باشد از آن سو دریافت نشده بود و ثانیاً این خبر سازی بدان معنا بود که چنانچه ظریف باز گردد و مذاکرات همچنان متوقف و یا به شکست انجامد مقصر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود.

این مقام آگاه هوشیاری و درایت ظریف را مانع اجرای این سناریو ساختگى و مغرضانه خواند و افزود: ظریف رأساً تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو کند تا مبادا طراحان آن به ذره‌اى از نیات خود دست یابند.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...