نسخه چاپی

تلاش مجلس و وزارت نیرو برای حل مشكل كم‌آبی در استان یزد

رئیس مجلس با اشاره به مشكل خشك سالی در استان یزد گفت: مجلس در این زمینه جلساتی داشته و وزارت نیرو هم طرحی برای حل این معضل دارد، لذا همه در تلاشند این معضل حل شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه دقایقی پیش وارد شهر یزد شد و مورد استقبال استاندار، نمایندگان این استان و برخی مقامات استانی قرار گرفت.

وی در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد در جمع خبرنگاران با تشریح اهداف سفر خود، اظهار داشت: برای بنده افتخار است که به استان یزد که استان بسیار مهم و در امور دینی قوی است، بتوانم حداقل ۲۴ ساعت حضور داشته باشم و قرار است در این سفر با استاندار و نمایندگان استان یزد و مدیران کل این استان جلسه‌ای داشته باشم تا مسائل مربوط به توسعه استان یزد مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس نهاد قانون‌گذاری کشورمان ادامه داد: در این سفر با کارآفرینان و بسیجیان عزیز جلسه‌ای خواهیم داشت و کنگره‌ای نیز برای شهید پاک‌نژاد برگزار خواهد شد. در این سفر پروژه‌ای نیز افتتاح می‌شود.

لاریجانی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه‌های مجلس برای تسریع انتقال آب به استان یزد و حل مشکلات خشک سالی این استان، گفت: در مورد مشکلات آبی چند استان که به یکدیگر مرتبط هستند جلساتی برگزار شده و شورای عالی آب برای این موضوع تشکیل شده است. وزارت نیرو نیز طرحی برای این مضعل دارد. در نهایت همه در تلاشند تا این مشکل حل شود.

۱۳۹۳/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...