نسخه چاپی

انبار مشروبات الكلی سركرده داعش درالانبار

یكی از سركرده‌های گروه تروریستی داعش در خانه‌ای در استان الانبار علاوه بر گونه‌هایی از جانوران، مشروبات الكلی نگهداری می‌كرد

به گزارش نما، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز خود نوشت:

* یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در خانه‌ای در استان الانبار علاوه بر گونه‌هایی از جانوران، مشروبات الکلی نگهداری می‌کرد، به گزارش العالم، رئیس شورای منطقه البغدادی از توابع استان الانبار از کشف باغ وحش، انواع قرص و مشروبات الکلی و مواد منفجره در خانه یکی از سرکرده‌های داعش در غرب شهر هیت خبر داد. مال‌الله العبیدی رئیس شورای این منطقه به سومریه نیوز گفت: در این خانه که شامل باغ وحش با انواع پرندگان و حوض‌های پرورش ماهی بود، مشروبات الکلی و جعبه انواع قرص و مقادیری سلاح یافت شده است.

* یک مقام آمریکایی حاضر در مذاکرات هسته‌ای وین گفت طی این مذاکرات وزرای خارجه ایران و آمریکا بر سر یکدیگر فریاد کشیده و وارد نزاعی شدند که طی مذاکرات یکسال اخیر سابقه نداشته است. به گزارش پایگاه خبری "تیک" نشریه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت طی مذاکرات هسته‌ای اخیر بین ایران و گروه 1+5 گفتگوی وزرای خارجه ایران و آمریکا به شدت داغ شد و این دو سیاستمدار که در قالب فرهنگی خود افراد عجیبی بوده و به داد و فریاد کردن عادت نداشته‌اند، ناگهان خود را در نزاعی دیدند که طی نشست‌های مذاکراتی خود طی سال گذشته از آن اجتناب داشته‌اند. به گفته این مقام آمریکایی "این اولین بار بود که آن‌ها صدای خود را بلند کرده و برخی عبارت‌های نامناسب را مبادله کردند."

۱۳۹۳/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...