نسخه چاپی

پوتین: از فلسطین حمایت می‌كنیم

ولادیمیر پوتین در سخنانی اعلام كرد كه روسیه همواره از احقاق حق قانونی فلسطینی‌ها برای تشكیل كشور مستقل در سریع‌ترین زمان ممكن حمایت می‌كند.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، در پیامی به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین اعلام کرد: ما همواره از احقاق حق فلسطینی‌ها برای تشکیل کشور مستقل که قابلیت زندگی کردن را داشته باشد حمایت می‌کنیم و معتقدیم که برخورداری فلسطینی‌ها از حاکمیت ملی براساس قوانین به رسمیت شناخته شدن بین المللی می‌تواند عامل مهمی برای تضمین حل و فصل عادلانه و فراگیر در خاورمیانه باشد.

وی افزود: ما آماده هستیم که به حمایت‌هایمان از آغاز مجدد مذاکرات فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها در چارچوب تلاش‌های چند جانبه ادامه دهیم و من از رویکرد دوستانه و سازنده که در روابط روسیه و فلسطین حکم فرما است احساس خرسندی می‌کنم.

پوتین گفت: من معتقدم که ادامه تحکیم روابط دو جانبه منافع ریشه‌ای ملت‌های ما را اجرایی می‌کند و طرف روسی تصمیم دارد به ارائه تمامی کمک‌های ممکن به تشکیلات خودگردان فلسطین در آینده جهت حل و فصل مسائل اقتصادی، اجتماعی و حیاتی ادامه دهد.

۱۳۹۳/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...