نسخه چاپی

متلاشی شدن شبكه‌های انتقال تروریست از تونس به سوریه

عکس خبري -متلاشي شدن شبکه‌هاي انتقال تروريست از تونس به سوريه

كمپ‌های آموزش داعش در تركیه،‌ ادامه ناكامی تكفیری‌ها و هلاكت4 سركرده آنها در نبل‌و‌الزهراء، شكست‌ داعش در عین‌العرب و اظهارات وزیر خارجه تونس مبنی بر انهدام چندین شبكه انتقال تروریست به سوریه گزیده اخبار سوریه در روز گذشته است.

به گزارش نما به نقل از فارس ، وجود کمپ‌های آموزش داعش در ترکیه و اظهارات وزیر خارجه تونس مبنی بر اینکه تاکنون چندین شبکه انتقال افراد مسلح به سوری متلاشی شده‌اند، ادامه ناکامی تکفیری‌ها در نبل‌و‌الزهراء، هلاکت4 سرکرده تکفیری النصره و شکست‌ داعش در عین‌العرب مهمترین رویدادهای عرصه میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته می‌باشد.

تحولات میدانی

در ترکیه کمپ‌های آموزش داعش وجود دارد

فرمانده واحدهای مدافع خلق(YPG) فعال در سوریه اعلام کرد که هم اکنون کمپهای مختلفی در ترکیه وجود دارد که نیروهای داعش را آموزش می‌دهند.

ادامه ناکامی تکفیری‌ها در نبل‌و‌الزهراء/هلاکت4 سرکرده تکفیری/شکست‌ داعش در عین‌العرب+نقشه

ناکامی تروریست‌های تکفیری در شمال حلب همچنان ادامه دارد و گزارش‌ها از شکست‌های «جبهه النصره» در حمله به دو شهرک شیعه‌نشین «نبل» و «الزهراء» و «داعش» در شهر «عین العرب» حکایت دارد.

تحولات سیاسی

تونس: تاکنون چندین شبکه‌ انتقال افراد مسلح به سوری را متلاشی کرده‌ایم

وزیر امور خارجه تونس با ابراز تعجب از رقم بالای تروریست‌های تونسی در سوریه و عراق، اعلام کرد که کشورش تاکنون شبکه‌های زیادی را که جذب نیروی مسلح می‌کردند، از بین برده است.

۱۳۹۳/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...