نسخه چاپی

كمپین علیه مشاركت اسرائیلی ها در بازسازی غزه

فعالان كمیته ملی تحریم اسرائیل، از حامیان مردم مظلوم غزه در سراسر جهان خواستند تا با مشاركت در كمپینی، خواستار تحریم شركت‌های اسرائیلی در پروژه بازسازی غزه شوند.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، فعالان کمیته ملی تحریم اسرائیل(BNC) با راه اندازی کمپینی در فضای مجازی از حامیان مردم فلسطین خواسته اند تا از سوء استفاده شرکت‌های اسرائیلی در پروژه بازسازی غزه ممانعت کنند.

این کمیته با بیان این که سازمان‌های خیریه مردمی از سراسر جهان متعهد به پرداخت ۵.۴ میلیارد دلار برای های اسرائیلی در بازسازی غزهبازسازی غزه شده‌اند، هشدار داد شرکت‌های اسرائیلی که خود در اشغالگری و سرکوب فلسطینیان نقش داشته‌اند، سود کلانی از بازسازی این باریکه خواهند برد و ۴۵% از کل کمک‌های مردمی نصیب آنها می‌شود.

فعالان کمیته تحریم با جنایتکار خواندن شرکت‌هایی نظیر "Nasher" ،"ReadyMix" ،"Hanson Israel" که در ساخت شهرک‌های غیر قانونی، دیوار حائل و ایست‌های بازرسی همکاری دارند، از حامیان فلسطین خواستند تا با مشارکت در این کمپین خواستار تحریم شرکت‌های اسرائیلی توسط سازمان ملل شوند.

گفتنی است براساس اعلام آژانس امدادرسانی و کار آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل(آنروا) طی حملات وحشیانه ۵۱ روزه اسرائیل، حدود ۸۰ هزار خانه در غزه به صورت جزئی و یا کلی تخریب‌شده و زیرساخت‌های اساسی در نوار غزه آسیب جدی دیده است.

۱۳۹۳/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...