نسخه چاپی

آخرین اخبار از پرداخت یارانه شیر

اخیرا توسط وزارت جهاد كشاورزی مقرر شد كه یارانه شیرخام مربوط به سه ماهه نخست سال یعنی ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خردادماه به دامداران پرداخت شود اما طبق گفته دامداران هنوز این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش نما، غلامحسین رنجبرها، رییس هیات مدیره تعاونی دامداران بهبهان در گفت‌وگو باایسنا، ‌منطقه‌خوزستان، اظهار کرد: معتقدم این موضوع فقط در حد تبلیغات بود زیرا هنوز هیچ مبلغی به عنوان یارانه به دامداران پرداخت نشده است.

وی افزود: تولیدکنندگان شیرخام که شیر را به کارخانجات تحویل داده‌اند انتظار دارند که این یارانه هرچه سریعتر پرداخت شود.

رنجبرها تصریح‌کرد: ‌علاوه بر این هنوز نرخ خرید 1440 تومانی هر کیلو شیرخام توسط کارخانجات اعمال نشده و این موضوع هم فقط در حد یک ادعا مانده است و کارخانجات در حال حاضر نهایت شیر خام را کیلویی 1200 تومان از دامدار خریداری می‌کنند.

از سوی دیگر محمد مشکورزاده، معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان در این باره گفت:‌ در حال حاضر برآورد میزان شیر تحویل داده شده به کارخانجات و مبلغ آن از سوی جهاد کشاورزی استان به وزارت جهاد کشاورزی، ارائه و اعلام شده است.

وی بیان کرد: ‌به محض این‌که اعتبار مورد نیاز و دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به هر کیلو شیر به ما اعلام و ابلاغ شود، قطعا پرداخت یارانه را آغاز خواهیم کرد.

۱۳۹۳/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...