نسخه چاپی

بروز اختلافات شدید بین داعشی ها در القلمون

در پی اختلافات شدید بین سركردگان داعش ،یكی از شاخه های این گروه در سوریه، از این گروه تروریستی جدا شد.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از شاخه های داعش در سوریه، از این گروه تروریستی جدا شد.

گروهک موسوم به " فجر الاسلام " که یکی از شاخه های داعش سوریه بود و در منطقه قلمون فعالیت می کرد، از این گروه تروریستی جدا شد و سرکرده این تشکیلات به نام " ابوطلال الحمد" به همراه همه نیروهایش به حمص تبعید شد.

گفته می شود که علت جدایی فجر الاسلام از داعش بروز اختلاف بین سرکردگان بوده است.

روزنامه لبنانی "الاخبار" نوشت: تشکیلات فجر الاسلام در ماه اوت 2014 حمله ای انتقام جویانه را در شهر عرسال لبنان درپی بازداشت "ابواحمد جمعه" عضو ارشد این تشکیلات و هلاکت " ابوحسن الفلسطینی " سرکرده داعشی های فعال در قلمون ، انجام داده بود.


گفته می شود "ابوبکر بغدادی" سرکرده داعش در چند روز آینده تروریستی دیگر را به سرکردگی داعشی های فعال در قلمون منصوب خواهد کرد، تا با دولت لبنان درباره مبادله اسرا مذاکره کند .

اختلاف سرکردگان فجر الاسلام و داعش در چند روز گذشته تشدید شده بود.

سرکردگان داعشی‌های فعال در مناطق شمالی سوریه اذعان می کنند که اوضاع عمومی داعش مناسب نیست لذا این گروه ترویستی شروع به بازنگری در امور خود و فیلتر کردن نیروهایش کرده است و در همین راستا تشکیلات فجر الاسلام را از خود جدا کرد.

گفته می شود که تروریستی تونسی به نام " ابوعبدالسلام " احتمالاً از سوی ابوبکر بغدادی به سرکردگی داعشی های فعال در القلمون منصوب خواهد شد .

۱۳۹۳/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...