نسخه چاپی

روحانی: پروژه راه‌آهن شرق خزر، ایران را به كشور‌های آسیای مركزی متصل می‌كند

عکس خبري -روحاني: پروژه راه‌آهن شرق خزر، ايران را به کشور‌هاي آسياي مرکزي متصل مي‌کند

رئیس جمهور در بدو ورود به گرگان با بیان اینكه دولت برنامه‌های متعددی برای توسعه استان گلستان در نظر دارد، گفت: راه‌آهن شرق خزر، ایران را به كشور‌های آسیای مركزی متصل می‌كند و از همین حیث از اهیمت بالایی برای كشور برخوردار است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فروگاه گرگان در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های دهمین سفر هیئت دولت به نگارستان ایران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که دهمین سفر دولت رقم خورد تا از استان سرسبز و زیبا که دارای مردمی دلاور و سخت کوش است، دیدار داشته باشیم.

وی افزود: نیاز‌های استان و مطالبات مردم و نیز شنیدن نظرات مردم برای ما مغتنم است. دولت برنامه‌های متعددی برای توسعه استان گلستان در نظر دارد که در تهران بررسی‌هایی صورت گرفته و در اینجا نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: قطعاً در طول سفر و طی جلسات مختلف مواردی که باید در سال‌های آینده مورد توجه جدی در استان گلستان باشد به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در روز دوم سفر، پروژه راه‌آهن شرق دریای خزر که ایران را به کشور‌های آسیای مرکزی متصل می‌کند، به بهره‌برداری می‌رسد؛ این پروژه برای توسعه گلستان و کشور اهمیت بسیاری دارد. این کوریدور جدیدی از جنوب به شمال کشور است که برای ارتباطات سیاسی، اقتصادی و توسعه‌ای موثر خواهد بود.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...