نسخه چاپی

علاقه‌مندی منافقین جهت انتقال به نزدیكی مرزهای عربستان

دبیركل بنیاد هابیلیان گفت: سركردگان منافقین از سال‌های پیش از آمریكا و رژیم صهیونیستی درخواست انتقال مقر خود به پایگاه‌هایی در نزدیكی عربستان را داشتند.

به گزارش نما، "محمدجواد هاشمی‌نژاد" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار خبری پیرامون استقرار گروهک تروریستی منافقین در نزدیکی عربستان در جهت آموزش‌های تروریستی اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین همواره با وجود ماهیت ۵۰ ساله خود در راستای عملیات‌های تروریستی در تمامی سطوح داخلی و خارج از مرز‌ها قدم برداشته است.

وی ادامه داد: این گروهک تروریستی از اواسط دهه ۸۰ مورد استفاده ابزاری از سوی دیگر کشور‌ها قرار گرفت و پس از آن نیز ما شاهد همکاری‌هایی با تروریست‌های سوریه، همکاری وسیع با تروریست‌ها در داخل عراق بویژه با جنایتکاران بعثی همچنین همکاری با سرکرده گروهک ریگی در زمینه اطلاعاتی بوده‌ایم.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تاکید کرد: سرکردگان منافقین از سال‌های پیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی درخواست انتقال مقر خود به پایگاه‌هایی در نزدیکی عربستان را داشتند.

هاشمی‌نژاد افزود: این درخواست نشان می‌دهد که آن‌ها مایلند تا در نزدیکی با گروه‌های جنایتکار تکفیری و تروریستی به فعالیت بپردازند و امروز برای همه مردم دنیا مسجل است که سازماندهی، آموزش و تدارکات گروه تروریستی برعهده کدام کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد منافقین همواره آن چیزی است که کشورهای حامی آن‌ها مدنظر دارند، در نتیجه این گروهک تروریستی خود را در قالب خدمت به آن می‌بیند.

شایان ذکر است؛ روز گذشته خبری مبنی بر آموزش اعضای گروهک تروریستی منافقین در منطقه‌ای در نزدیکی مرز عربستان توسط رژیم صهیونیستی منتشر شد.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...