نسخه چاپی

او دیگر برای استقلال بازی نمی كند!

آندرانیك تیموریان همانطور كه از قبل پیش بینی‌ می‌شد در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شركت نكرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 در زمین کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

آبی‌پوشان که خود را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌کنند امروز تنها یک ساعت ریکاوری کرده و بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیمشان حضور نداشتند به فوتبال درون تیمی پرداختند.

*آندرانیک تیموریان همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.سرژیک تیموریان امروز در گفت و گو با فارس اعلام کرده بود که برادرش دیگر در استقلال بازی نخواهد کرد.

* بازیکنانی مثل امیر حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده،خسرو حیدری، امید ابراهیمی و برهانی در تمرین امروز پیرامون شعارهای هواداران صحبت می‌کردند.نکته جالب اینجا بود که امیر حسین صادقی و محسن فروزان که شب گذشته با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده بودند امروز برخورد بسیار سردی با هم داشتند و اصلا با هم صحبت نکردند.

*جاسم کرار ، حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی 3بازیکنی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند. عمران زاده امروز در کلینیک استقلال حضور داشت.

*امیر قلعه‌نویی امروز در رختکن مربیان مشغول تماشای دیدار پدیده و ملوان بود و به همین دلیل جواد زرینچه کارهای تاکتیکی را زیر نظر گرفت.سرمربی استقلال برای دقایقی هم فیلم بازی شب گذشته تیمش مقابل راه‌آهن را تماشا کرد.

*حدود 10 نفر از هواداران استقلال امروز از تمرین آبی‌پوشان دیدن کردند.

*محمد قاضی که چند روزی است در تمرینات حضور دارد امروز هم به برنامه‌های اختصاصی پرداخت.


بازیکنان تیم استقلال فردا را به استراحت می‌پردازند و سپس از روز 5 شنبه تمرینات تاکتیکی خود را برای دیدار با استقلال خوزستان از سر خواهند گرفت.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...