نسخه چاپی

فنونی‌زاده: بازیكنان پرسپولیس به درد این تیم نمی‌خورند

پیشكسوت پرسپولیس گفت: خیانت را آن كسانی كردند كه در ابتدای فصل چنین نفراتی را برای قرمزپوشان جذب كردند.

به گزارش نما، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ پرسپولیس برنامه خاصی برای این بازی نداشت اما در هر حال به گل رسید. البته هم گل اول ذوب‌آهن و هم گل پرسپولیس آفساید بود. در گل دوم هم مدافع تیم دچار اشتباه شد.

وی ادامه داد:‌ از اول فصل گفتم که تیم مهره‌های لازم را ندارد. مقصر کادر فنی نیست بلکه بازیکنان تیم هستند. پرسپولیس در جام حذفی نتایج خوبی کسب کرده بود و 5 قهرمانی دارد اما متاسفانه در این فصل نتوانستیم در جام حذفی نتیجه لازم را کسب کنیم و در لیگ هم شرایط خوبی نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس زمانی که 10 نفره شده بود فشار زیادی را متحمل شد. من فکر کردم تیم بتواند شرایط بهتری پیدا کند زیرا بازیکنان پرسپولیس وقتی یک یارشان کمتر می‌شود با تعصب بیشتری بازی می‌کنند اما ذوب‌آهن همچون استقلال نبود که عقب بکشد. آنها جانانه حمله کردند و به گل هم رسیدند تازه شانس هم آوردیم که حسن‌زاده مهاجم این تیم در این بازی حضور نداشت. به نظر من درخشان باید برای این بازی با دو مهاجم حمله می‌کرد.

فنونی‌زاده تصریح کرد: هنگامی که انتقاد می‌کنیم آقایان ناراحت می‌شوند؛ اما خیانت را آن کسانی کردند که در ابتدای فصل این نفرات را برداشتند. کادر فنی و هیأت مدیره در این زمینه مقصر هستند. محدودیت‌های مالی هم وجود داشت که بازیکناین مثل خلعتبری و سیدجلال حسینی از تیم رفتند و پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف شد. ما نباید اینقدر تیم‌مان جوان شود. نیاز است که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم حضور داشته باشند. بهترین بازیکن کنونی پرسپولیس محمد نوری است که در کادر فنی قبلی 2 دقیقه هم از او استفاده نمی‌شد. به نظر من این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند برای سایر تیم‌ها خوبند. به جز 2-3 نفر آنها سایر بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند.

وی تاکید کرد: در قدیم بازیکنان می‌گفتند پول نمی‌دهند؛ اما هم اکنون مانند لیگ انگلیس به آنها پول می‌دهند ماهی 70-80 میلیون دریافتی دارند و این می‌شود عملکردشان. کادر فنی زحمت زیادی می‌کشد اما بازیکنان مقصر هستند. به مربیان پایه پرسپولیس توجهی نمی‌شود و تمام توجه به تیم بزرگسالان است. باید 5-6 بازیکن به تیم اضافه شود و فکری به حال حضور پرسپولیس در آسیا شود. تعطیلات 50 روزه شاید برای سایر تیم ها مضر باشد اما برای استقلال و پرسپولیس خوب می‌شود.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...