نسخه چاپی

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

كار انتقال ۲ بازیكن به تیم فوتبال استقلال نهایی شده و احتمالا امروز به جمع آبی ها می پیوندند.

به گزارش نما به نقل از پارس، امیر قلعه‌نویی برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم، روز چهارشنبه فهرست خرید خود را در اختیار بهرام افشارزاده قرار داد و مسئولان کمیته نقل و انتقالات باشگاه به دنبال مذاکره و جذب بازیکنان این فهرست هستند.

در همین راستا مدیران مربوطه استقلال در این کمیته یعنی منصور پورحیدری، رضا صادق پور و مسعود معینی مذاکرات خود با میلاد نوری و بابک حاتمی را آغاز کردند.

قرار است تا بعد از ظهر امروز تکلیف نوری و حاتمی با استقلال روشن شود. ظاهرا مذاکرات استقلال با این دو بازیکن نهایی شده است.

در مورد فهرست خروجی استقلال هم باید گفت که نام بسیاری از این نفرات مشخص است. پژمان نوری که به درخواست خودش از استقلال جدا شد و به این شکل یک جای خالی در فهرست آبی‌پوشان ایجاد کرد.

مهدی کریمیان هم که به احتمال زیاد سرباز می‌شود و در نیم فصل دوم نمی‌تواند آبی‌پوشان را همراهی کند و استقلالی‌ها می‌توانند به جای او یک بازیکن بزرگسال جذب کنند.

اما اگر در نهایت تیموریان از جمع آبی‌پوشان جدا شود که استقلال دیگر خروجی خاصی نخواهد داشت و دو بازیکن جدید دیگر را به همراه سلیمان فلاح جذب خواهد کرد اما اگر در نهایت آندو در جمع آبی‌پوشان بماند یک بازیکن با بازیکنی از تیم‌های دیگر معاوضه می‌شود که در این میان احتمال این که قرعه به نام یعقوب کریمی بیفتد بسیار است.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...