نسخه چاپی

برگزاری جلسه هماهنگی اجلاس در لبنان

مسئول بین‌الملل حزب مؤتلفه از برگزاری نخستین اجلاس احزاب اسلامی جهان در هفته وحدت خبر داد و گفت:‌ جلسه ستاد برگزاری اولین اجلاس احزاب اسلامی به منظور هماهنگی بیشتر در لبنان تشكیل خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید رضا ترقی مسئول بین‌الملل حزب موتلفه از برگزاری نخستین اجلاس احزاب اسلامی جهان در تهران در هفته وحدت خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول مصادف با ۱۴ تا ۱۹ دی در تهران برگزار می‌شود.

ترقی افزود: این اجلاس از سوی حزب موتلفه اسلامی و مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار می‌شود و در این اجلاس، هیأت موسس و احزاب کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت.

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه با بیان اینکه ما از همه این احزاب اسلامی به دلیل تعداد زیاد آنها دعوت نکرده‌ایم، تصریح کرد: اجلاس مقدماتی این اجلاس، سال ۸۶ با حضور ۱۴ حزب اسلامی کشورهای منطقه برگزار شد.

وی درباره جزئیات این اجلاس نیز گفت: جلسه ستاد برگزاری اولین اجلاس احزاب اسلامی به منظور هماهنگی بیشتر در لبنان تشکیل خواهد شد و پس از آن برنامه محتوایی اجلاس نهایی و اعلام می‌شود.

اجلاس مقدماتی احزاب اسلامی جهان ۴ آذر ۱۳۸۶ با حضور نمایندگانی از ۱۰ حزب کشورهای اسلامی در دفتر مطالعات سیاسی وزارت خارجه برگزار شده بود.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...