نسخه چاپی

پیام تبریك سازمان بسیج اساتید به فرهادی

سازمان بسیج اساتید كشور با صدور نامه‌ای ضمن تبریك به فرهادی به مناسبت انتخاب وی بعنوان وزیر علوم، اعلام كرد امیدواریم در تربیت كادر استراتژیك نظام و به كارگیری اساتید متعهد و متخصص موفق باشید.

به گزارش نما به نقل از فارس، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور پیامی انتخاب محمد فرهادی را به سمت وزیرعلوم تحقیقات و فناوری را به وی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

« سرور ارجمند و استاد بسیجی جناب آقای دکتر محمد فرهادی

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

تدبیر انتخاب شایسته جنابعالی را با آرای نمایندگان منتخب ملت به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم.

با عنایت به روحیه ارزش مداری و اعتقاد قلبی جنابعالی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری ­اسلامی، همچنین تجربه­های­ موفق­ و­­­ ارزنده شما در عرصه­های مختلف مدیریتی و دانشگاهی،­ امیدواریم وزارتخانه راهبردی علوم، تحقیقات ­و­ فناوری با مدیریت و خدمات شایسته حضرتعالی از فضایی معنوی، پویا و پر نشاط برخوردار شود و بیش از گذشته در جهت منویات و دغدغه­های والای مقام معظم رهبری (مدظله­العالی) به خصوص در امر مهم پیشرفت علم و تحول در علوم انسانی و همچنین تربیت کادر استراتژیک نظام و به کارگیری اساتید متعهد و متخصص برای تحقق دانشگاه اسلامی موفق و مؤید باشید.

سازمان بسیج اساتید کشور برای تحقق این اهداف و کمک به استمرار پیشرفت علمی ­و ­افزایش زمینه­های دانش، بینش و بصیرت در دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی، همکاری بیش از پیش خود را اعلام می­دارد.»

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...