نسخه چاپی

بازداشت سیاسی با كدام مدیر پرسپولیس ارتباط دارد؟

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان وزارت ورزش شفاف بگویند بازداشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مربوط به كدام مدیر قبلی این باشگاه است.

به گزارش نما، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس درباره بازداشت حمید‌رضا سیاسی و اینکه گفته می‌شود او به دلیل مدیریت مدیران قبلی این باشگاه بازداشت شده گفت: متاسفانه روز گذشته و پس از انتشار خبر بازداشت حمید‌رضا سیاسی افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان صحبت‌های ضد و نقیضی انجام دادند. آنها اعلام کردند که بازداشت مدیر‌عامل پرسپولیس به مدیران قبلی این باشگاه ارتباط دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه من مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کردم خواهان این هستم که آنهایی که مدعی شده‌اند بازداشت سیاسی ارتباطی با مدیران قبلی این باشگاه داشته خیلی شفاف بگویند که این مشکلات مربوط به کدام مدیرعامل سابق پرسپولیس است؟ من حتی برای روشن شدن این شرایط و برای اینکه صحت یا عدم صحت اظهارات برخی مسئولان مشخص شود وکیل حقوقی خود را به شعبه شماره 2 بازپرسی اعزام کردم تا مسائل روشن گردد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من مدتی است که از مدیریت پرسپولیس کنار رفته‌ام اما به دوستان خودم نصیحت می‌کنم و مصرانه از آنها می‌خواهم که با صحبت‌هایشان شرایط را بدتر نکنند. دوستان من! مصرانه از شما می‌خواهم که فاصله و خدشه بین هواداران فوتبال، جامعه ورزشی و مسئولین را عمیق‌تر نکنید. چرا باید ما صحبت‌هایی انجام دهیم که وضعیت نامطلوب‌تر از قبل بشود؟

رویانیان در ادامه صحبت‌هایش با خبرگزاری فارس گفت: آنهایی که مدعی هستند سیاسی به دلیل مدیریت مدیران قبلی پرسپولیس بازداشت شده چرا مسائل را شفاف بیان نمی‌کنند؟ البته عده‌ای اعلام کرده‌اند که این بازداشت به دلیل شکایت کشتی‌گیران و والیبالیست‌های طلبکار از پرسپولیس بوده که اگر چنین باشد این موضوع بحثی کاملا حقوقی است و ربطی به پرونده کیفری ندارد.



مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: خدا نکند این اظهار‌نظر‌ها به مانند گزارش‌های مالی‌ای باشد که از بدهی‌های من در پرسپولیس منتشر شد! همانطور که شاهد بودید در یک برنامه تلویزیونی عابدینی و فتح‌الله‌زاده اعلام کردند که بدهی من چقدر است در حالی که عده‌ای بدهی مدیریتی مرا 10 برابر اعلام کرده بودند. آقایان! چرا با آبروی افراد بازی می‌کنید؟ مراجع قضایی سیاسی را بازداشت کرده اند، اما دوستان با مصاحبه‌هایشان هم قضاوت می کنند و هم خودشان رای صادر می کنند. شماها چه کاره هستید که می‌گویید سیاسی فردا آزاد می‌شود! آقایان؛ اجازه بدهید مراجع ذیصلاح خودشان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از جدایی‌ام از پرسپولیس تصمیم گرفتم درباره فوتبال حرف نزنم اما الان و برای حفظ آبروی خودم و برای اثبات حقانیتم همچنان پیگیر این مسئله هستم چرا که ما مسلمان هستیم و اعتقاد قلبی‌ به خداوند داریم و او ناظر بر اعمال و رفتار ماست و خداوند است که سرنوشت افراد را رقم می‌زند و خواهید دید که حقانیت من ثابت خواهد شد و اجحاف‌هایی که به من شده معلوم می‌گردد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پایان اظهار داشت: دوباره توصیه می‌کنم کاری نکنید شرایط بدتر از قبل بشود و فوتبال جلوه زشتی بین علاقمندان و مردم پیدا کند.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...