نسخه چاپی

شرایط نزولی بورس پایدار نمی‌ماند

یك كارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایطی كه سرمایه گذاران در بورس شاهد آب شدن سرمایه های خود هستند، بازار سرمایه نیازمند اقدام عملی از سوی مسولان است.

به گزارش نما، جمال کاظمی در گفت و گو با تسنیم در خصوص شرایط فعلی بازار سرمایه گفت: در حال حاضر معاملات بورس کسل کننده شده است و سرمایه گذاران در بازار سرمایه از ابتدای امسال شاهد ضرر ۱۰ درصدی هستند.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: در شرایط فعلی بازار، مسوولات اقتصادی صحبت از تزریق نقدینگی به بورس و کاهش سود سپرده های بانکی می کنند، اما در عمل اتفاقی برای بازار سهام نمی افتد.
وی با تاکید بر این که بازار سرمایه نیازمند اقدام عملی از سوی مسولان است تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه گذاران در بورس شاهد آب شدن سرمایه ها خود هستند و این اتفاق در حالی رخ می دهد که با توجه به تنوع صنایع و شرکتهای حاضر در بورس، بازار سرمایه پتانسل رشد و سودآوری خوبی دارد.
این کارشناس بازار سرمایه با بیان این که در بازار که سهام خریداری نشود، قیمتها پایین می آید گفت: وضعیت فعلی بازار سرمایه موقتی است و شرایط نزولی بورس پایدار نمی ماند و در این شرایط به سهامداران جز صبوری توصیه دیگری نمی توان کرد.

۱۳۹۳/۹/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...