نسخه چاپی

بازی پرسپولیس و فولاد بدون تماشاگر

غلامرضا بهروان مسئول برگزاری رقابتهای لیگ عنوان كرد دیدار پرسپولیس و فولاد در هفته 17 ام بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، بهروان گفت: من نمی‌دانم که چه کسی حکم بازی بدون تماشاگر کمیته استیناف را تغییر داد. اما آنچه که مسلم است فدراسیون و سازمانم لیگ هیچ رأیی نمی دهند و هیچ حکمی را نیز تغییر نمی دهند. بلکه فقط حکم های را که کمیته انظباطی و فدراسیون فوتبال می دهند را اجرا می کنند.

محرومیت در هر مسابقه ای اتفاق بیفتد. یعنی در جام حذفی و یا لیگ باید محرومیت درهمان جام اتفاق بیفتد. آقای دادرس هم درست گفته که طبق قانون فیفا نمی توان محرومیت بازی لیگ وجام حذفی را بهم انتقال داد. اما زمانی که بازیکنی محروم شود به طور مثال پدیده حذف شده و بازیکنی از این تیم محروم می شد آن وقت آن محرومیت به بازی دیگری منتقل می شد. در مورد پرسپولیس هیچکدام از این موارد صادق نبود چون هم بازیهای حذفی و هم رقابتهای لیگ ادامه داشت. برای همین هم کمیته انظباطی و استیناف حالتی بینابین داشت. انشای رای کردند که محرومیت در بازی دیگری برگزار شود

بهروان در جواب این سوال که رای کمیته استیناف را تغییر داد، پاسخ داد که من نمی دانم چه کسی رای را تغییر داد، اما برگزاری بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر در دست امور مسابقات و فدراسیون نیست و فدراسیون و سازمان لیگ هیچ رایی نمی دهندو هیچ حکمی را هم تغییر نمی دهند. بلکه کمیته اخلاق، استیناف و کمیته انضباطی ارکان قضایی هستند و تغییر این احکام در چارچوب فعالیتهای فدراسیون و سازمان لیگ نیست.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...