نسخه چاپی

استیلی: سیاسی مزد خدمتش را گرفت

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: سیاسی به باشگاه پرسپولیس خدمت كردن و مزد این كار را با زندانی شدن گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حمید استیلی در خصوص زندانی شدن حمید‌‌رضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه آقای سیاسی قربانی پرونده‌ای شده است که اصلاً به او مربوط نمی‌شود.

وی ادامه داد: اسپانسر سابق مدعی شده است که قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با این شرکت توسط آقای سیاسی انجام شده است، در حالی که در آن مقطع او رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود و تنها 10 روز است که مدیرعامل این باشگاه شده است. در واقع اسپانسر قبلی باشگاه پرسپولیس باید به دنبال این باشد که به شکلی با این باشگاه همکاری کند و شکایت آنها از آقای سیاسی کار درستی نیست.

استیلی تصریح کرد: رفاقت من با آقای سیاسی به سال‌ها پیش بازمی‌گردد. او حتی یک بار هم پایش به کلانتری باز نشده بود و خبر زندانی شدنش مطمئناً ضربه روحی شدیدی به پدر و مادرش وارد خواهد کرد. البته آنها هنوز در جریان این موضوع قرار نگرفته‌اند اما اگر این وضعیت ادامه پیدا کند صددرصد آنها هم با خبر خواهند شد و در آن صورت اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد.

سرمربی راه‌آهن تأکید کرد: آقای سیاسی در ماه‌های اخیر کمک‌های مالی زیادی به باشگاه پرسپولیس کرد و هیچ توقعی هم نداشت. خیلی‌ها شرایط مالی بهتری نسبت به او دارند اما وجود این را ندارند که به باشگاه پرسپولیس کمک کنند. به هر حال آقای سیاسی این کار را انجام داد و به این شکل مزدش را گرفت. مسلماً با این اتفاق دیگر فردی حاضر نمی‌شود به ورزش آمده و هزینه کند.

وی همچنین افزود: با توجه به شرایطی که من می‌بینم فکر نمی‌کنم به زودی مشکل آقای سیاسی برطرف شود. وکیل آقای سیاسی سخت پیگیر کارهای اوست و من امیدوارم با مساعدت اسپانسر قبلی باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش و توافق آنها مشکل آقای سیاسی که مربوط به باشگاه پرسپولیس می‌شود، بر طرف شود.


۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...