نسخه چاپی

پیرترین سارق زن دستگیر شد

با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بجستان خراسان رضوی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای منزل با بیش از ۱۰ فقره سرقت متلاشی شد.

به گزارش نما، سرهنگ محمدعلی صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰شهرستان فردوس خراسان جنوبی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در آن شهرستان و متواری شدن سارقان به سمت شهرستان بجستان، بلافاصله اکیپی از مأمورین پلیس آگاهی و گشت کلانتری، مبادی ورودی و خروجی شهرستان را تحت کنترل قرار دادند.

وی افزود: در نهایت ماموران به دو دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا در محل کمربندی شهرستان مشکوک و دستور ایست صادر کردند که سرنشینان اقدام به فرار کرده اما با تلاش مأمورین ۲ نفر از سرنشینان زن حدودا ۵۵ و ۷۰ ساله و یک نفر مرد حدودا ۴۰ ساله در منتهی الیه حوزه استحفاظی، دستگیر و به همراه دو دستگاه خودروی متعلق به متهمان به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ صادقیان گفت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد یکی از متهمین خانم دارای ۲ فقره سرقت در کشور ترکیه و استان فارس و خانم دیگر دارای ۴ فقره سرقت می باشد و متهم سوم نیز دارای سرقت های متعدد تحت پوشش مأمور نیروی انتظامی می باشند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین در بازرسی از خودروهای متعلق به آنان مقدار ۸۰ گرم انواع طلاجات، ۲۸ میلیون ریال وجه نقد، آلات و ادوات از قبیل یک عدد دیلم مناسب جهت تخریب قفل و درب، یک عدد تبر بزرگ، یک قبضه شمشیر با غلاف مربوطه، چند رشته دستبند یکبار مصرف، لباس نظامی و یک شیشه کوچک محلول تشخیص طلاجات از بدلیجات کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت اقدامات بعدی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس منتقل شدند.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...