نسخه چاپی

اخرین وضعیت سیاسی در اوین

عکس خبري -اخرين وضعيت سياسي در اوين

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در تلاشیم قرار بازداشت آقای سیاسی را به قرار دیگری تبدیل كنیم و در آن صورت او از زندان بیرون خواهد آمد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،مهدی خواجه‌وند در خصوص آخرین وضعیت حمید‌رضا سیاسی و زمان آزادی او از زندان اوین، اظهار داشت: مدیر حقوقی باشگاه سخت به دنبال این است که قرار بازداشت آقای سیاسی را به قرار مناسب‌تری تبدیل کند تا هر چه سریع‌تر ایشان از زندان آزاد شود.

وی ادامه داد: زمان آزادی آقای سیاسی دقیقاً مشخص نیست اما تلاش ما این است که هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد و ایشان در اولین فرصت از زندان خارج شود. بسیار امیدواریم که تا پایان این هفته شاهد آزادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شرکت بهنام پیشروی کیش چه اتهامی را به سیاسی زده است، گفت: پرونده سیاسی شرایط خاص خودش را دارد و ما با رعایت قوانین دفاعیات خود را ارائه داده‌ایم. با توجه به اینکه پرونده در حال بازپرسی است امکان بیان مواردی که در آن مطرح شده است، وجود ندارد.

خواجه‌وند یاد‌آور شد: ما بسیار امیدواریم که با دفاعیات ارائه شده قرار بازداشت سیاسی به قرار کفالت، وثیقه یا هر قرار دیگری تبدیل شود و در آن صورت ایشان به بیرون از زندان منتقل خواهد شد.

۱۳۹۳/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...