نسخه چاپی

نگرانی استیلی برای خانواده سیاسی

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: امیدوارم پدر و مادر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در موضوع بازداشتش آسیبی نبینند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید استیلی در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن و اتفاقاتی که برای باشگاه پرسپولیس رخ داده، صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل به دنبال تقویت کدام خطوط خود هستید و چه بازیکنانی می‌خواهید جذب کنید؟

ما به دنبال جذب چند بازیکن در خط دفاعی و میانی هستیم. کم و بیش بازیکنان داخلی مدنظر داریم و یکسری بازیکنان خارجی هم که طی یک ماه گذشته در تمرینات حاضر می‌شدند ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم با شرایط بهتری حاضر شویم. من بازیکن خارجی را با فیلم و مسائلی دیگر جذب نمی‌کنم بلکه باید عملکرد او را ببینم.

بیشتر به دنبال بازیکن داخلی هستید یا خارجی؟

بازیکنان جوان و خوبی داریم که باید هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی پرورش پیدا کنند. در واقع تمام باشگاه‌ها باید چنین کاری را انجام بدهند و وظیفه مربیان است که همه جوره بازیکنان را مهیای حضور در زمین کنند. بازیکنان را مدنظر خواهیم گرفت و اگر مورد تأیید ما قرار گرفتند به تیم اضافه خواهند شد. در حال حاضر تا زمانی که مسئله‌ای قطعی نشده باشد نمی‌توانم نامی از بازیکنی ببرم.

با توجه به اینکه ننزیچ از تیم راه آهن جدا شد، آیا دروازه‌بان دیگری به تیم اضافه خواهد شد؟ صحبت از حضور نیلسون هم می‌شود؟

ما با نیلسون صحبت نکرده‌ایم. دو دروازه‌بان خوب داریم و می‌خواهیم یک دروازه‌بان جوان دیگر که حالا چه در لیگ برتر و لیگ دسته اول حضور داشته باشد جذب کنیم.

اکثر تیم‌ها در نیم‌فصل در کشورهای خارجی اردو برگزار می‌کنند. علت این موضوع به نظر شما چیست؟

به چهار علت تیم‌ها تصمیم می‌گیرند که در خارج از ایران اردوهای خود را برگزار کنند. شرایط آب و هوایی، امکانات سخت‌افزاری، بحث اقتصادی و بازی‌های دوستانه از جمله مواردی است که تیم‌ها تصمیم می‌گیرند تا در کشورهای دیگر اردوهای خود را برگزار کنند. شما کیش را ببینید تنها 3-2 زمین خوب دارد که باید این مسئله بیشتر شود.

شیث رضایی، محمد آبشک و مهدی مهدی‌پور در لیست مازاد راه‌آهن قرار گرفته‌اند. آیا قرار است بازیکن دیگری هم از این تیم جدا شود یا خیر؟

این بازیکنان در لیست مازاد نبودند. در واقع تیم‌های دیگر آنها را می‌خواستند که ما با جدایی‌شان موافقت کردیم. پس از دیدار هفته هفدهم عملکرد بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌‌دهیم و در خصوص جدایی بازیکنان تصمیم خواهیم گرفت.

حمیدرضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بازداشت شد. نظرتان در این باره چیست؟

تاکنون سابقه نداشته که مدیرعاملی یک هفته انتخاب شده باشد و پس از آن به زندان بیفتد. برای اولین بار بود که چنین اتفاقی می‌افتد. این اتفاق به علت این افتاد که اسپانسر شکایت کرده بود در حالی که خیلی راحت می‌شد به این قضیه رسیدگی کرد. سیاسی تاکنون به کلانتری هم نرفته بود چه برسد به اینکه به زندان برود. این مسئله برای فوتبال ما خیلی بد است، بازتاب بدی دارد، باعث می شود هیچکس جرأت نکند در این رشته سرمایه‌گذاری کند. سیاسی در این مدت 4 میلیارد از جیب شخصی خود هزینه کرده بود آن وقت چنین اتفاقی برایش می‌افتد! خانواده او چه گناهی کرده‌اند؟! پدر و مادر او چه حالی دارند؟! در دستور موقت هم اعلام شده که با وثیقه آزاد نشود. او این همه زحمت کشیده آن وقت اینگونه رفتار می‌کنند.

فکر می‌کنید به زودی‌ آزاد شود؟

او قتلی نکرده است که بخواهد در زندان بماند. سیاسی کارهای فرهنگی زیادی کرد. او از 600-500 میلیون اسپانسری که برای پیراهن وجود دارد گذشت و در بازی استقلال نام مبارک امام حسین (ع) را روی پیراهن بازیکنان حک کرد. چرا ما این مسائل زیبا را انعکاس نمی‌دهیم و دائم مسائل بد و زشت را نشان می‌دهیم؟! امیدوارم پدر و مادر او در این زمینه آسیب نبینند و هر چه زودتر این موضوع حل شود.

روز گذشته هم مثل اینکه در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بودید؟

من با سلیمی کار داشتم و به باشگاه پرسپولیس رفته بودم و در مورد سایر مسائل چیزی نمی‌دانم.

۱۳۹۳/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...