نسخه چاپی

نامه‌ای از مجلس برای بررسی آلودگی هوا به دستم نرسیده است!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینكه تاكنون نامه‌ای از سوی دبیرخانه فراكسیون محیط زیست مجلس به منظور بررسی آلودگی هوا به دستم نرسیده است، گفت: شاید هم این نامه در كارتابلم باشد اما چیزی در ذهنم نیست.

به گزارش نما، معصومه ابتکار در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نامه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی برای برگزاری جلسه‌ای مشترک به‌منظور بررسی وضعیت آلودگی هوای تهران و مباحث اولویت‌دار زیست محیطی به دست شما رسیده است، اظهار داشت: خیر؛ اما ما از برگزاری این جلسه خوشحال می‌شویم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه با تأکید بر اینکه در این خصوص جلسه‌ای برگزار می‌کنیم، افزود: ما خوشحال می‌شویم که جلسه‌ای مشترک با فراکسیون محیط زیست مجلس داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور همچنین درباره تأکید مجلس بر ارسال نامه‌ای از سوی دبیرخانه فراکسیون محیط زیست برای دیدار با وی، بیان داشت: شایدهم این نامه در کارتابلم باشد اما چیزی در ذهنم نیست.

وی در ادامه متذکر شد: با همه اینها، حتما جلسه‌ای را با فراکسیون محیط زیست خواهیم گذاشت.

به گزارش فارس؛ بحث دیدار مجلسی‌ها با محیط زیستی‌ها برای بررسی آلودگی هوا از 25 آبان‌ماه کلید خورد و طی این مدت نمایندگان فراکسیون محیط زیست خانه ملت بر ارسال نامه‌‌ای خطاب به رئیس سازمان محیط زیست برای دیدار با وی و بررسی موضوعات اولویت‌دار زیست محیطی تاکید داشتند.

در این باره کمال‌الدین پیرمؤذن عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در سوم آذرماه ضمن ابراز تأسف از اینکه آلودگی هوای تهران کماکان توسط باد و باران برطرف می‌شود، گفت: قرار است اعضای هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس برای بررسی آلودگی هوا به سازمان محیط زیست و شهرداری بروند و با ابتکار و قالیباف دیدار کنند.

وی اظهار داشت: دبیرخانه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی این موضوعات نامه‌ای مکتوب خطاب به رئیس سازمان محیط زیست و شهردار تهران ارائه داده است.

وی گفت: دبیرخانه این فراکسیون با ارسال نامه‌ای خواستار تعیین وقتی برای حضور اعضا در سازمان‌های مزبور شد اما تا این لحظه پاسخی از سوی این دستگاه‌‌ها دریافت نشده است.

پیرمؤذن ابراز داشت: در صورتی که پاسخ نامه مجلس از سوی این دستگاه برای ارائه تعیین وقت دریافت شود انتظار می‌رود جلسه‌ای به طور مجزا با حضور اعضای هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس در سازمان محیط زیست و شهرداری تهران حول محور آلودگی هوا برگزار شود.

۱۳۹۳/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...