نسخه چاپی

كشف اسلحه خانه خصوصی در تهران

سركلانتر یازدهم پلیس پایتخت از كشف تعدادی اسلحه «ژ۳»، «یوزی» و «كلت كمری» به همراه ۱۲۰۱ فشنگ در جریان تعمیرات یك خانه قدیمی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت از کشف تعدادی اسلحه «ژ۳»، «یوزی» و «کلت کمری» به همراه ۱۲۰۱ فشنگ در جریان تعمیرات یک خانه قدیمی خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد با اعلام خبر کشف مقادیری سلاح و مهمات از یک خانه قدیمی گفت: ساعت 11:20 روز شنبه، ماموران شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ، گزارشی مبنی بر کشف مقادیری سلاح و مهمات در خیابان شهید علی اکبری را به اطلاع سرکلانتری یازدهم پلیس پایتخت رساندند.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موجود، رئیس کلانتری 104 عباس آباد به همراه ماموران تخصصی، به آدرس مذکور اعزام شدند و پس از حضور در محل متوجه شدند کارگری به نام صفدر، در حین عملیات تعمیر ملکی در محل مذکور، با تعدادی مهمات جنگی دفن شده در این منزل برخورد کرده و ماموران ناحیه 4 شهرداری منطقه 7 را در جریان موضوع قرار داده است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت گفت: در جریان بازرسی از ملک مذکور، ماموران موفق شدند یک قبضه سلاح ژ3 مستعمل زنگ زده که در اثر فرسودگی شماره بدنه آن نیز ناخوانا بود، به همراه 3 قبضه کلت کمری فرسوده و شش عدد خشاب ژ3 و 3 عدد یوزی را کشف کنند.

باقری شاد در پایان گفت: پس از انتقال مهمات و سلاح‌های کشف شده به کلانتری، ماموران با شمارش دقیق فشنگ‌های کشف شده متوجه شدند که تعداد دقیق فشنگ‌ها، 1201 فشنگ بوده که شامل 668 فشنگ کالیبر 45، 15 فشنگ ژ3 و 518 فشنگ 9 میلیمتری است؛ لذا پس از صورتجلسه اقلام به دست آمده، این مهمات در اختیار تیم چک و خنثی پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

۱۳۹۳/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...