نسخه چاپی

پول حق پخش باید به حساب باشگاه‌ها واریز شود

كاشانی استعفا نداده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استعفای كاشانی در رسانه‌ها مطرح شده و او استعفایی به ما نداده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، علی کفاشیان در پایان جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه هیأت‌رئیسه در خصوص مجمع فدراسیون فوتبال بود و اینکه یک سری دستورالعمل باید در دستور مجمع 6 دی گنجانده می‌شد. در مورد تیم امید هم قرار شد صحبت کنیم. کاشانی اکنون کربلاست او باید بیاید و از او سوال بپرسیم و نظراتش را جویا شویم.

وی در مورد اینکه مگر کاشانی استعفا نداده و آیا شما با این استعفا موافقت کرده‌اید گفت: استعفای کاشانی شفاهی و در رسانه‌ها بوده و به ما چیزی اعلام نکرده است. باید نظرات او را هم در مورد تیم امید بپرسیم زیرا او اطلاعاتی دارد و هفته آینده در مورد تیم امید تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مبلغ حق پخش تلویزیونی قرار شده به بودجه وزارت ورزش واریز شود و آیا این مسئله تخلف نیست گفت: اعتقاد داریم که باشگاه‌ها حق پخش را باید به طور مستقیم دریافت کنند و باشگاه‌ها نباید از محل دولت پولی دریافت کنند. هر پرداختی‌ای از طریق دولت به باشگاه‌ها باشد مخالف مصوبات مجلس است البته افرادی که در بحث بودجه دخیل هستند و در مجلس و دولت حضور دارند ساز و کارش را ایجاد خواهند کرد. اینکه بودجه حق پخش تلویزیونی مستقیم به حساب باشگاه‌ها واریز شود نه حساب وزارت ورزش. بحث بودجه سال آینده هم تازه در مجلس شروع شده است.

کفاشیان در مورد اینکه مگر قرار نبود 30 درصد به حق پخش تلویزیونی اضافه شود گفت: این مبلغ برای سال گذشته 23 میلیارد تومان بود که قرار شد به طور موقت افزایش داشته باشد و در سال آینده در بودجه دیده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد خداحافظی محمد خاکپور از تیم امید گفت: اِه! جدی، نمی‌دانم. باید بنشینیم و صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه حبیب کاشانی هم ممکن است با انتخاب گزینه فدراسیون از تیم امید برود گفت: باید با او صحبت کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. کمیته فنی توسعه مربیان مختلفی را معرفی کرده بود و اکنون خاکپور تیم امید را اداره می‌کند و البته باید صحبت کنیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بودجه‌های 50- 60 میلیاردی‌ای که وزارت ورزش از واریز آن به فدراسیون فوتبال خبر داده گفت: نه چنین پولی به ما داده نشده است. هر پولی که وزارت ورزش به فدراسیون داده بابت ماموریتی بوده که باید انجام می‌دادیم. امسال وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها تفاهمنامه‌ای را امضا کرده‌اند که طبق آن بودجه باید به فدراسیون‌ها پرداخت می‌شد اما بر اساس آن تفاهمنامه هنوز پولی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پرداخت بودجه 20 میلیاردی به فدراسیون فوتبال گفت:‌نمی‌دانم این پول چه بوده است.

وی در مورد بودجه 450 میلیونی که حق ماموریت یک خزانه بوده گفت: من در جریان این مسئله نیستم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد جلسه روز گذشته هیأت‌رئیسه گفت: ما یک کمیته استان‌ها داریم که مسائل و مشکلات هیأت‌ها را بررسی می‌کند و مشکلات هیأت‌ها را دیروز بررسی کردیم.

کفاشیان در مورد برگزاری اردو در آفریقای جنوبی و بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: روز یکشنبه تیم ملی به آفریقای جنوبی می‌رود اما هنوز بازی‌های دوستانه ما صد در صد اوکی نشده است. باید بازی دوستانه داشته باشیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته اگر به فینال جام ملت‌ها نروم قراردادم فسخ می‌شود گفت: نه چنین چیزی نیست. در این صورت فدراسیون در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند.

۱۳۹۳/۹/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...