نسخه چاپی

واكنش تند نمایندگان مجلس به حضور كفاشیان در فدراسیون فوتبال؛ به شدت برخورد می‌كنیم

عکس خبري -واکنش تند نمايندگان مجلس به حضور کفاشيان در فدراسيون فوتبال؛ به شدت برخورد مي‌کنيم

منتظری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: كمیسیون فرهنگی قطعا در خصوص بازگشت كفاشیان سكوت نخواهد كرد و به مردم قول می‌دهیم چشم بینای آن‌ها باشیم.

به گزارش نما،‌ حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال و بحث ریاست دوباره‌ در فدراسیون این روزها به خبر اول رسانه‌ ها تبدیل شده است و حتی باعث شده است تا نهادهای نظارتی هم در این زمینه ورود کنند در همین راستا غلامرضا منتظری، منتخب مردم در مجلس یازدهم در گفتگو با دانشجو درخصوص پرونده‌های مرتبط با تخلفات حوزه فوتبال اظهار داشت: با مشخص شدن کمیسیون‌های تخصصی، نظارت مجلس بر روی این موارد شروع خواهد شد ولی تا به حال بحث جدی روی آنها نداشته‌ایم. هرچند درخصوص پرونده‌های مربوط به فوتبال کمیسیون فرهنگی نظارت ویژه و جدی خواهد داشت.

منتظری همچنین در واکنش به بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال گفت: کمیسیون فرهنگی قطعا در این موضوع سکوت نخواهد کرد و به مردم قول می‌دهیم چشم بینای آنها باشیم. سیاست اولیه ما حل مشکلات با تعامل است.

در همین راستا احمد راستینه، دیگر نماینده مجلس هم تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در کمیسیون فرهنگی تمرکز روی پرونده‌های ورزشی است. تمام موضوعاتی که در مجلس گذشته از جمله پرونده تحقیق و تفحص و یا هر طرح نظارتی که انجام شده را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهیم داد. همچنین طرح جامع حمایت از ورزش در قالب حمایت از ورزش قهرمانی جزو دستورات کمیسیون فرهنگی قرار خواهد گرفت.

راستینه در پایان و در پاسخ به واکنش مجلس درخصوص بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال گفت: اگر در این موضوع تخلفی صورت گرفته باشد، محکم در مقابل آن می‌ایستیم.
منبع: خبرگزاری دانشجو

۱۳۹۹/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...