نسخه چاپی

انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی تا پایان سال

آخرین ترانه‌های به جا مانده از مرتضی پاشایی در قالب یك آلبوم تا پیش از پایان سال جاری منتشر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از راوبط عمومی این آلبوم؛ مهدی کرد مدیر برنامه‌های مرحوم مرتضی پاشایی خبر از انتشار آلبومی این خواننده قید را داد و گفت: آلبوم آثار یادگار مانده از این خواننده را به زودی منتشر می‌کنیم تا به نوعی پاسخ لطف دوستداران مرتضی پاشایی را با این هدیه داده باشیم. این آلبوم حتما تا پیش از عید نوروز روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

مهدی کرد از جانب خانواده پاشایی به عنوان مسئول رسیدگی به امور هنری این خواننده مرحوم معرفی شده‌است. کُرد درباره اعتماد خانواده پاشایی گفت: از لطف خانواده پاشایی نسبت به خودم ممنونم و من در کنارشان و مطیع اوامر آنها هستم. هر چه کردم و خواهم کرد وظیفه‌ای بیش در قبال برادر مرحومم مرتضی نبوده و کماکان برای زنده ماندن نام و یاد مرتضی و اسطوره شدن نامش تا زمانی که هنر زنده و جاری است، از جان و دل و از صمیم قلب تلاش خواهم کرد. باشد که صدای مرتضی جاودانه و تا ابد در دل و جان تاریخ باقی بماند. مرتضی بود و هست و خواهد بود و این را باید همه بدانند که مهدی کرد عضو کوچکی از خانواده پاشایی‌ست و همچون گذشته خود را وقف صدای برادرش خواهد کرد.

کُرد درباره حاشیه‌های بوجود آمده در مراسم ترحیم و تشییع این خواننده نیز گفت: من اسم آن اتفاقات را حاشیه نمی‌گذارم. مرتضی عزیز مردم شده بود و این بزرگترین لطفی‌ست که خداوند می‌تواند برای بنده‌اش در نظر بگیرد. اشک‌های مردم و دیدن آن حضور بی‌نظیر نشان داد که مرتضی سالم زندگی کرده و این محبوبیت حاصل زندگی سالم او در تمام سال‌های فعالیت هنری‌اش بوده است. تحمل جای خالی مرتضی کار راحتی نیست.

۱۳۹۳/۹/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...