نسخه چاپی

گزارش تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با فولاد با 19 بازیكن راهی اردو شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان از ساعت 11 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد که همه بازیکنان در این تمرین حاضر بودند و در پایان نیز لیست 18 نفره سرخپوشان برای دیدار فردا مشخص شد.

*نیلسون کوریا، رضا حقیقی و پیام صادقیان در تمرین امروز فیزیوتراپی کردند و به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

*نیلسون به دلیل مشکلاتی که برای انگشت دستش به وجود آمده نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند و به همین دلیل هم از لیست 18 نفره کنار گذاشته شد تا مرتضی تقوی‌زاده، دروازه‌بان تیم امید پرسپولیس جایگزین او شود.

*بازیکنانی که در لیست 18 نفره پرسپولیس حضور داشتند پس از صحبت‌های حمید درخشان و در پایان تمرین سوار اتوبوس شدند تا راهی هتل شوند.

*سوشا مکانی، مرتضی تقوی‌زاده (دروازه‌بان تیم امید)، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگر، محمدرضا خانزاده، مهدی جعفرپور، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی دغاغله، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، شهاب زاهدی، رضا خالقی‌فر و مهدی طارمی 18 بازیکنی بودند که در لیست کادرفنی برای بازی با فولاد قرار گرفتند.

*مهدی طارمی با اختیار و اصرار خودش در لیست 18 نفره قرار گرفت، چرا که کادرپزشکی پرسپولیس به دلیل مصدومیت او از ناحیه کشاله ران به این بازیکن اجازه بازی کردن نداد اما وی بعد از انجام تست‌ها با تیم راهی اردو شد.

*به توصیه درخشان، امید عالیشاه نیز به لیست 18 نفره اضافه شد تا به اردو برود. سرمربی پرسپولیس امیدوار است که کمیته انضباطی یک جلسه محرومیت عالیشاه را به حالت تعلیق در بیاورد و این بازیکن بتواند تیمش را در بازی مقابل فولاد همراهی کند.

دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:15 فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


۱۳۹۳/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...