نسخه چاپی

پرسپولیس با 9 غایب مقابل فولاد

درخشان به دنبال سحر و جادو

با مصدومیت مهرداد كفشگری و نیلسون تعداد غایبین پرسپولیس مقابل فولاد به 9 رسید.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، قرمزها در بازی فردا مقابل فولاد امید عالیشاه، محمدرضا خانزاده، میشائیل اومانا، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، محمد عباس زاده، پیام صادقیان و نیلسون را در اختیار ندارد تا حمید درخشان برای این مسابقه به دنبال سحر و جادو باشد!

اما ترکیب پرسپولیس در بازی فردا چگونه خواهد بود؟

دروازه‌بان: سوشا مکانی در بازی فولاد به عنوان گلر به میدان خواهد رفت.

خط دفاع: محسن بنگر و رضا نورمحمد دو مدافع وسط پرسپولیس اند و قرمزها با توجه به محرومیت خانزاده در پست دفاع چپ و راست باید از مهدی جعفرپور یا حمیدرضا علی عسگری در پست دفاع راست و میثم حسینی در پست دفاع چپ استفاده کند.

خط هافبک: بحران واقعی اینجاست، قرمزها در غیاب حقیقی و کفشگری باید از زوج نوری و نوراللهی به عنوان دو هافبک دفاعی استفاده کنند مگر آنکه درخشان بخواهد 1ـ4ـ1ـ4 بازی کند و نوراللهی تک هافبک پرسپولیس باشد. در صورت حضور نوری در پست هافبک دفاعی رضا خالقی فر به عنوان بازیکن پشت فوروارد به میدان می‌ رود و هادی نوروزی و احتمالا حمیدرضا علی‌عسگر در پست وینگر بازی می‌ کنند. مهدی دغاغله هم دیگر گزینه این پست است.

خط حمله: پرسپولیس برای این پست انتخاب چندانی ندارد، از بین بازیکن ها شهاب زاهدی مهاجم جوان این تیم که در بازی مقابل نفت نمایش خوبی داشت به میدان خواهد رفت. در صورت حضور دغاغله و علی عسگری به عنوان وینگر های پرسپولیس، ممکن است هادی نوروزی تک مهاجم تیم باشد.

۱۳۹۳/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...