نسخه چاپی

ورود 250 هزار زائر از مرز مهران به كشور

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:250 هزار زائر از مرز مهران وارد كشور شدند .

به گزارش نما، سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: طی سه روز گذشته 250 هزار زائر از مرز زمینی مهران وارد میهن اسلامی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ورود زائران به کشور از سه روز پیش آغاز شده و هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: آرامش در مرز برقرار و ورود زائران روال عادی را دنبال می‌کند. مهمترین موضوعی که باعث نگرانی برای پلیس است وقوع برخی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: فقدان آشنایی با جاده‌ها، عجله، شتاب رانندگان، نامناسب بودن جاده‌ها از جمله عواملی هستند که در وقوع تصادفات نقش دارند.

دولتی با اشاره به اینکه هر لحظه به تعداد ورود زائران به کشور افزوده می‌شود به زائران توصیه کرد: زوار پایان این سفر معنوی را با عجله و شتاب برای خود و خانواده‌ها ناگوار نکنند.

× استقرار میدانی 5 هزار نیرو در مسیر پایانه مرزی تا شهر مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: به منظور تسهیل در انتقال زائران به شهرهای خود و جلوگیری از بوجود آمدن گره‌های ترافیکی در شهر مهران پایانه فرعی در حد فاصل شهر مهران و مرز راه‌اندازی شد.

دولتی اظهار داشت: فاصله 15 کیلومتری مرز تا شهر مهران و خستگی زائران از یک طرف و هجوم وسایل نقلیه مسافر بر به شهر و مرز مهران، ترافیکی سنگینی را از صبح امروز بوجود آورده بود که با تدابیر لازم پایانه فرعی در حد فاصل مرز و شهر مهران راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: پلیس استان با استقرار میدانی بیش از 5 هزار نیرو در مسیر پایانه مرزی تا شهر مهران نسبت به رفع گره‌های ترافیکی در این مسیر 15 کیلومتری اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی پایانه مسافربری صف ترافیک خودرویی و زائران تا حدودی کاهش یافته و ترددها روان‌تر صورت می‌پذیرد.

دولتی با اشاره به اینکه لحظه به لحظه به تعداد زائرانی که وارد کشور می‌شوند افزوده می‌شود، گفت: مهمترین مسئله برای پلیس استان انتقال زائران به شهرهایشان است که تلاش داریم این موضوع در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

× پلیس خدمت گذاروتامین کننده امنیت زائران حسینی

فرمانده انتظامی استان ایلام از ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به زائران حسینی خبر داد.

وی اظهار داشت: با بکارگیری تمام نیروها و بهره‌گیری از نیروهای کمکی از ابتدای آذرماه به صورت شبانه‌روزی خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در حوزه‌های مختلف روان سازی ترافیک، تسهیل در خروج از مرز و تامین امنیت انجام می‌شود.

وی گفت: ارائه این خدمات ورود تمام زائران به میهن اسلامی و انتقال آنها به شهرهای خود ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...