نسخه چاپی

بزرگراه مدرس تهران براثر واژگونی كامیون مسدود شد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور تهران بزرگ گفت: واژگونی یك دستگاه كامیون در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس نرسیده به میدان هفت تیر، موجب مسدود شدن این مسیر شد.

به گزارش نما، سرهنگ 'عین الله جهانی' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه که صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس روی داد، موجب کندی تردد و ایجاد ترافیک در محدوده ورودی بزرگراه مدرس به میدان هفت تیر شده است.

وی اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور به منظور تخلیه و کاهش بار ترافیکی این محور، خودروهای عبوری را به سمت خیابان مطهری و بزرگراه حکیم به عنوان مسیرهای جایگزین هدایت کردند.

وی تصریح کرد: براساس بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و خستگی و خواب آلودگی راننده، علت اصلی بروز این حادثه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در خصوص این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه واژگونی کامیون که صبح امروز در بزرگراه مدرس روی داد، راننده وسیله نقلیه مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شد.

سیدجلال ملکی اظهار کرد: با حضور نیروهای آتش نشانی و جابجایی خودرو حادثه دیده، مسیر بزرگراه برای تردد وسایل نقلیه باز شد.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...