نسخه چاپی

ادعای جالب ونگر پس از برد پرگل

سرمربی آرسنال می‌گوید تنها عده كمی از هواداران تیمش خواهان بركناری او از هدایت توپچی‌های لندن هستند.

به گزارش نما، آرسنال موفق شد در هفته‌ شانزدهم لیگ برتر با نتیجه‌ پر گل چهار بر یک نیوکاسل را شکست دهد تا هواداران آرسنال پس از هفته‌های سخت شاهد یک پیروزی پر گل خانگی باشند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش برابر نیوکاسل گفت: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خو‌شبختا‌نه از همان ابتدا برای کسب برد تلاش کردیم و به آنچه شایسته بود رسیدیم. دوست دارم تیمم همیشه این طور بازی کند. ما چهار گل به ثمر رساندیم و چند فرصت گلزنی دیگر را نیز از دست دادیم. نمایش تیمم در این دیدار بسیار خوب بود. این یکی از بهترین بازی‌های ما در این فصل بود که با پیروزی به پایان رسید. گل‌های فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساندیم. نمی دانم داور چرا گل دنی ولبک را قبول نکرد. باید یک بار دیگر در تلویزیون این گل را ببینم. چه در دفاع و چه در حمله کاملا سرتر از حریف خودمان بودیم و جریان بازی کاملا در دست ما بود.

سرمربی آرسنال درباره اعتراض هواداران تیمش به او در هفته‌های گذشته گفت: همیشه وقتی تیمی شکست می خورد اولین نفری که با انگشت به او اشاره می‌کنند سرمربی تیم است. همیشه من هستم که مسئول نتایج بد تیم به حساب می‌آیم ولی در هفته‌های گذشته حمایت هواداران واقعی آرسنال را دیدم. 99.99 درصد هواداران آرسنال من را حمایت می‌کنند و مشکلی هم با آنها ندارم. در هر باشگاهی عده‌ای هستند که همیشه به دنبال اخراج مربی هستند. 18 سال است که در تیم فوتبال انگلیس مربیگری می‌کنم و بارها اتفاقات مشابه این را تجربه کرده‌ام. همیشه احترام متقابلی بین من و هواداران آرسنال بوده است ولی وقتی یک عده ناچیز هم اعتراض می‌کنند، به آنها حق می‌دهم. وظیفه من به عنوان مربی این است که تیمم بازی هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد و وقتی این اتفاق رخ نمی دهد همه از من انتقاد می‌کنند.

ونگر درباره قرعه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این هفته تا الان خبرهای خوبی داشتیم ولی نمی‌دانم دوشنبه شب چه اتفاقی برای ما می‌افتد. همیشه در سال های گذشته با تیم‌هایی قدرتمندی در لیگ قهرمانان برخورد کردیم و فکر می‌کنم تا امسال نیز همین‌طور باشد (می‌خندد).

آرسنال هفته آینده در هفته هفدهم لیگ برتر در خانه لیورپول به میدان خواهد رفت که این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد تا بتوانند خودشان را به جمع تیم‌های مدعی برسانند.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...