نسخه چاپی

ورود 250 هزار زائر به كشور

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در سه روز گذشته 250 هزار زائر از مرز زمینی مهران وارد میهن اسلامی شدند.

به گزارش نما سردار «علی دولتی» در گفت‌وگو با (ایسنا)، منطقه ایلام، در مورد آمار تعداد زائران که از مرز مهران وارد کشور شده‌اند، اظهار کرد: ورود زائران به کشور از سه روز پیش آغاز شده و هرلحظه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه آرامش در مرز برقرار و ورود زائران عادی است، افزود: مهم‌ترین موضوعی که باعث نگرانی پلیس است وقوع برخی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان است چون عدم آشنایی با جاده‌ها، عجله رانندگان و نامناسب بودن جاده‌ها ازجمله عواملی هستند که در وقوع تصادفات نقش دارند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه هرلحظه به تعداد ورود زائران به کشور افزوده می‌شود به زائران توصیه کرد که پایان این سفر معنوی را باعجله و شتاب برای خود و خانواده‌ها ناگوار نکنند.

وی از استقرار بیش از 5 هزار نیرو از فاصله پایانه مرزی تا داخل شهر مهران خبر داد و گفت: این تعداد نیرو به منظور تسهیل در انتقال زائران به شهرهای خود و جلوگیری از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی در شهر مهران پایانه فرعی در حدفاصل شهر مهران و مرز راه‌اندازی شد.

وی افزود: فاصله 15 کیلومتری مرز تا شهر مهران و خستگی زائران ازیک‌طرف و هجوم وسایل نقلیه مسافربر به شهر و مرز مهران، ترافیکی سنگینی را از صبح امروز به وجود آورده بود که با تدابیر لازم پایانه فرعی در حد فاصل مرز و شهر مهران راه‌اندازی شد.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه پلیس استان با استقرار میدانی بیش از 5 هزار نیرو در مسیر پایانه مرزی تا شهر مهران نسبت به رفع گره‌های ترافیکی در این مسیر 15 کیلومتری اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی پایانه مسافربری "صدف" ترافیک خودرویی و زائران تا حدودی کاهش یافته و ترددها روان‌تر صورت می‌پذیرد.

دولتی با اشاره به اینکه لحظه‌به‌لحظه به تعداد زائرانی که وارد کشور می‌شوند، افزوده می‌شود، گفت: مهم‌ترین مسئله برای پلیس استان انتقال زائران به شهرهایشان است که تلاش داریم این موضوع در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...