نسخه چاپی

واكنش استیلی به حضور در پرسپولیس

سرمربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به هیچ وجه در 6-5 سال آینده قصد بازگشت به پرسپولیس را به عنوان سرمربی ندارم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید استیلی در خصوص شرایط راه آهن و صحبت‌هایی که در خصوص حضور او در تیم ملی امید و پرسپولیس می‌شود، صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

در مورد بازی با نفت صحبت کنید. پس از این دیدار شما بحث استعفای ‌تان را مطرح کردید و زیاد در مورد این بازی صحبت نکردید. این دیدار را چگونه ارزیابی می‌کنید یک بر صفر شکست خوردید در حالی که یک گل هم به ثمر رسانده بودید اما داور آن را مردود اعلام کرد.

بازی خوبی انجام دادیم. با اینکه نفت تیم صدرنشین جدول بود اما ما عملکرد خوبی داشتیم و یک گل هم به ثمر رساندیم که داور نمی‌دانم روی چه حسابی آن را نپذیرفت. یک موقعیت تک به تک هم رامین رضائیان از دست داد. به هر حال ما بازی خوبی انجام دادیم و به بازیکنان گفته بودیم که روی ضربات ایستگاهی توجه ویژه‌ای داشته باشند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و ما در حال تعویض بودیم که نفت توانست به گل پیروزی‌بخش برسد.

شرایط راه‌آهن چگونه شده است و قرار است این تیم چگونه به وضعیتش در لیگ ادامه بدهد؟

خبری از این موضوع ندارم. شاید دادستانی می خواهد خودش تیم‌داری کند.

با این وضعیت کادر فنی از تیم جدا شده و برخی بازیکنان هم اعلام کردند که در تیم نمی‌مانند آیا شرایط مهیا خواهد بود؟

به هر حال این موضوع را باید تصمیم‌گیرنده‌ها در نظر بگیرند. به مقوله فوتبال باید فوتبالی نگاه شود نه اینکه اینقدر مسئله را سیاسی کنیم. باید نگاه مثبت‌تری به فوتبال وجود داشته باشد. فضا را جوری باید مهیا کنیم که افراد بتوانند و جرأت داشته باشند در این رشته سرمایه‌گذاری کنند نه اینکه فرد از این موضوع بترسد و جرأت نکند تا دیده شود. خیلی سخت شده است. خصوصی شدن باشگاه‌ها با این شرایط امکان‌پذیر نیست.درآمدی که حاصل نمی‌شود در بحث مدیریت هم چنین شرایطی به وجود می‌آید و باعث می‌شود همه سعی کنند که دیده نشوند. ما جوانان را دور هم جمع کردیم تا آنها به ناهنجاری‌های دیگر رو نیاورند. شما سیاسی را ببینید، در دربی از 500 میلیون پول اسپانسر می‌گذرد و نام یاحسین را روی پیراهن بازیکنان نقش می‌بندد. این کار فرهنگی است.

امکان دارد که به راه آهن بازگردید؟

با این شرایط اصلا بازنمی‌گردم. باید به بخش خصوصی کمک شود نه اینکه کاری انجام دهند که افراد از کرده خود پشیمان شوند.

یعنی هم‌اکنون پشیمان شده‌اید؟

100 درصد پشیمان هستم اما از این موضوع خوشحالم که در این مدت کوتاه توانسته‌ام بازیکنانی را به تیم ملی امید و بزرگسال معرفی کنم. آن هم بازیکنان جوانی که سابقه بازی کردن در لیگ را نداشتند و بازیکن تستی بودند. من هر جایی که مدرسه زدم رایگان افراد را جذب می‌کردم زیرا می‌دانم که استعداد فوتبالیست‌ها در قشر ضعیف جامعه است. حتی اگر شخصی می‌آمد و به من پول پیشنهاد می‌داد من او را نمی‌پذیرفتم.

وضعیت کادر فنی شما چه می‌شود؟ بازیکنان بزرگی از جمله عابدزاده حضور داشتند.

ما کاری کردیم که اسطوره‌‌هایی که باعث افتخار ایران بودند از جمله عابدزاده را در ایران حفظ کنیم. بازیکنان قدیمی را دور یکدیگر جمع کردیم اما هم‌اکنون دیگر معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد.

بار دیگر صحبت از حضور شما در پرسپولیس شده است. با توجه به شرایطی که برای راه‌آهن به وجود آمده آیا می‌خواهید به پرسپولیس بازگردید؟

من در مدتی که در پرسپولیس حضور داشتم نامهربانی زیادی با من شد و به هیچ وجه نمی‌خواهم به این تیم بازگردم. واقعا در آن شرایط یک بازی هم به من فرصت داده نشد. من دو سال برای این تیم مفت و مجانی کار کردم و از این به بعد هم این کار را ادامه خواهم داد اما به عنوان سرمربی به هیچ عنوان به این تیم بازنخواهم گشت. باید از حمید درخشان حمایت لازم صورت بگیرد. او مدت کوتاهی است که به این تیم آمده و اگر فرصت داشته باشد می‌تواند بهتر هم کار کند.

همچنین صحبت از تیم امید هم می‌شود.

باید ابتدا ببینم تکلیف راه آهن چه می‌شود. هزینه‌هایی را که انجام داده‌‌ایم چگونه می‌خواهند بازگردانند و پس از آن در این باره فکر خواهم کرد.

صحبتی در این مورد با شما شده است؟

خیر تاکنون صحبتی نشده است.

آیا قرار است قوه قضائیه هزینه‌های انجام شده شما را بازگرداند؟

100 درصد اینگونه است. ما صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم اما معلوم نیست حالا چه زمانی و چگونه این پول‌ها بازخواهد گشت.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...