نسخه چاپی

روند آزادی زندانیان باید تسریع شود

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تسریع در روند آزادی زندانیان نیازمند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و تشریفات اداری در این زمینه كاهش یابد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، «اصغر جهانگیر» در دیدار با اعضای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و زندانیان نیازمند استان تهران گفت: تلاش برای آزادی زندانیان اقدامی خدا پسندانه است که ستادهای دیه از ابتدا با این چشم‌انداز مقدس شکل گرفتند.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به رسالت معنوی ستادهای دیه گفت: هدف اصلی ستادهای دیه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و رفع مشکلات آن‌ها است، به همین جهت میزان تحقق این هدف باید معیار اصلی ما در برنامه‌ریزی‌ها باشد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه در ادامه سخنان خود به تجربه موفق بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: ستاد دیه بر اساس مشارکت‌های مردم و استفاده از کمک‌های مادی و معنوی خیرین شکل گرفته و تجربه نشان داده است که هرجا مردم حضور داشته‌اند، فعالیت‌ها با موفقیت صورت گرفته و نباید طوری عمل کنیم که خدای ناکرده از این سرمایه عظیم فاصله بگیریم.

مشاور رئیس دستگاه قضا با اشاره به اساسنامه ستاد دیه گفت: باید تلاش کنیم تا تشریفات اداری در روند آزادی زندانیان را کاهش دهیم که امیدوارم در بازبینی اساس‌نامه، تسریع در روند آزادی زندانیان نیازمند مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...