نسخه چاپی

محسن هاشمی: هزینه های تشریفاتی را كاهش دادیم

محسن هاشمي: هزينه هاي تشريفاتي را کاهش داديم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتشار لیست شورای شهر اصلاحات برای انتخابات پیش رو گفت: تلاشمان برای تائید صلاحیت نیمی از اعضای شورای شهر كنونی به نتیجه نرسید.

به گزارش نما ، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای ششم اظهار داشت: در آستانه انتخابات مهم قرار گرفته‌ایم که برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های کاندیداها هنوز فضای جدی مشارکت و رقابت را در جامعه ایجاد نکرده و نسبت به دوره‌های قبل در این زمینه هنوز فاصله داریم.

وی گفت: در انتخابات شورای شهر ششم نیمی از اعضای شورای شهر فعلی که در انتخابات ثبت‌نام رده بودند رد صلاحیت شد و تلاش برای تأیید صلاحیت آنها به نتیجه نرسید.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: علیرغم این مسأله جبهه اصلاحات فهرست 21 نفره خود را منتشر کرد و امیدواریم شاهد مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در انتخابات پیش‌رو باشیم.

هاشمی گفت:‌امیدوارم با همه ناامیدی  بخش قابل توجهی از جامعه در انگیزه تعیین سرنوشت خود برطرف شود و شاهد تغییر فضای انتخابات و مشارکت بالا باشیم.

وی گفت: در حال حاضر اقداماتی که در شورای پنجم انجام گرفته مانند شفافیت و جایگزینی شایسته‌سالاری و کاهش هزینه‌های تشریفاتی از بودجه عمومی  ، کاندیداهای ریاست جمهوری هم نسبت به این موضوع وعده داده‌اند.

فارس

۱۴۰۰/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...