نسخه چاپی

واكنش چمران به موشك‌باران مركز جاسوسی موساد در اربیل عراق

عکس خبري -واکنش چمران به موشک‌باران مرکز جاسوسي موساد در اربيل عراق

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موشك‌باران مركز جاسوسی موساد در اربیل عراق در ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز گفت: در این عملیات مركز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق مورد اصابت چندین موشك قرار گرفت.

به گزارش نما، مهدی چمران امروز در آغاز پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ۲۲ اسفند ماه سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: این مجموعه برای رسیدگی به امور شهدا تاسیس شد تا بتواند به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت‌رسانی کند و امیدوارم که در این مسیر موفق باشد.

وی همچنین به ۲۳ اسفند ماه ولادت حضرت علی اکبر (ع) اشاره و تصریح کرد: این روز نیز به نام روز جوان نامگذاری شده است و کشور ما از قشر وسیع از جوانان تشکیل شده و باید از این ظرفیت و پتانسیل استفاده شود.
رئیس شورای شهر تهران همچنین به عملیات موشکی در ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز به اربیل عراق اشاره کرد و گفت: در این عملیات مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق مورد اصابت چندین موشک قرار گرفت و البته اسرائیلی‌ها در چنین مواردی اخبارشان را نشر نمی‌دهند و این موضوع بر می‌گردد به بمباران پایگاه‌ عین‌الاسد که بعد از شهادت حاج قاسم بمباران شد و در همان لحظات اولیه اعلام کردند اتفاقی نیفتاده است اما در ادامه معلوم شد خسارات بزرگی به این مرکز وارد شده است.

چمران با اشاره به عملیات موفق و بمباران مرکز جاسوسی اسرائیل در ساعت ۱:۲۰ بامداد گفت: این محل، مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق بوده که با ۱۲ موشک مورد هدف قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اعدام ۸۱ نفر در کشور عربستان گفت: در حالی این اتفاق صورت گرفت و گردن ۸۱ نفر زده شد که صدایی از دنیا شنیده نشد و این سؤال مطرح می‌شود که حقوق بشر کجاست و ما شاهد بودیم که رژیم سعودی با روش‌های قرون وسطی گردن انسانها را می‌زند و کسی حرف نمی‌زند چرا که عربستان زیر چتر آمریکایی‌ها قرار دارد.

وی گفت: متاسفانه از ۸۱ نفری که روز گذشته در عربستان اعدام شدند، ۴۱ نفر شیعیان مظلوم در بند رژیم سعودی بودند.

چمران همچنین به کشته شدن ۴۷ کودک یمنی در یک ماه گذشته توسط رژیم سعودی اشاره کرد و گفت: ما باید وحدت و همدلی خود را در کشور حفظ بکنیم و این مسیر را ادامه بدهیم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...