نسخه چاپی

ظهیرالحسن در كنگره دانشجویان جهان اسلام در كربلا:

دانشگاه مجازی برای دانشجویان جهان اسلام

عضو هیئت مؤسس سازمان دانشجویان مسلمان جهان از تاسیس دانشگاه مجازی برای دانشجویان جهان اسلام خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام سیدظهیر الحسن عضو هیئت مؤسس سازمان دانشجویان مسلمان جهان، در سومین کنگره بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام که در سالن همایش‌های حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) برگزار شد، گفت: این کنگره با محوریت پیام اباعبدالله (ع) و به مناسبت اربعین برگزار می‌شود.

وی افزود: وقتی ما از منزل خود به سمت حرم امام حسین(ع) حرکت کردیم، پیغامبر اطرافیان به ابا عبدالله الحسین(ع) هستیم و پیام‌های اطرافیان را به حضرت می‌رسانیم، اما موقع بازگشت نیز نباید دست خالی باشیم و باید یک پیام را با خود ببریم.

عضو هیئت مؤسس سازمان دانشجویان مسلمان جهان، این سازمان را یک N.G.O معرفی کرد و افزود: هدف ما این است که طالبان علم در سراسر جهان را در هر کجا که باشند به یکدیگر معرفی کرده و برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی کنیم.

حجت‌الاسلام سیدظهیر الحسن از تاسیس یک دانشگاه مجازی خبر داد و با بیان اینکه پیام نهضت اباعبدالله الحسین(ع)، حریت، عزت اسلام و عدالت است، از دانشجویان خواست که این پیام را به درستی درک کرده و به تمان نقاط جهان برسانند که ما هرگز زیر بار ظلم و جور نخواهیم رفت.

وی امام حسین(ع) را الگوی بشریت و شرط شناخت اسلام حقیقی عنوان کرد و اظهار داشت: باید به بشریت بفهمانیم که اسلام ناب محمدی از کربلا سرچشمه می‌گیرد و با پرچم ولایت در نقاط مختلف دنیا شناخته می‌شود.

عضو هیئت مؤسس سازمان دانشجویان مسلمان جهان با اشاره به افزایش زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین امسال، خاطرنشان کرد: اگر شما یک کنگره و یا کنفرانسی داشته باشید، هر چه به زمان برگزاری آن نزدیک‌تر شوید، بی‌تاب‌تر خواهید شد، بنابراین از راهپیمایی اربعین امسال و افزایش شور مردم می‌توان درک کرد که ظهور امام زمان(عج) در پیش است.

۱۳۹۳/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...