نسخه چاپی

كلانی: سیاسی ممنوع الملاقات است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: من و منتقمی‌ به عنوان مطلع به دادسرا رفتیم مطالب را نوشته‌ و امضاء‌ كرده و به مسئولان دادسرا دادیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین کلانی گفت: ما به عنوان مطلع جریان بازی با رئال مادرید به دادسرا احضار شدیم. رئیس و معاون دادسرا با احترام سوالات را مطرح و فرصت دادند تمام سوالات را پاسخ دهیم.

کلانی در ادامه بیان کرد: به هر حال آن چیزی که رسانه‌ها در مورد این بازی مطرح کرده بودند با آنچه اتفاق افتاده بود مغایرت داشت برخی از رسانه‌ها از طرف ما بیان کرده بودند که ما با رئالی‌ها قرار داد بستیم و از حضور یکی از عناصر فتنه در جلسه آگاه بودیم در حالیکه‌ این طور نبوده است.

وی تصریح کرد: ما توضیحات کامل را دادیم و از رئیس‌ و معاون دادسرا تشکر کردیم.

وی درباره آخرین وضعیت سیاسی در زندان تصریح کرد: تا آن جایی که اطلاع دارم سیاسی سه، چهار روز که یک مقدار کسالت دارد همچنین وی ممنوع الملاقات است.

کلانی در مورد اینکه در صورت آزاد نشدن سیاسی و رفع مشکلات سرپرست برای پرسپولیس انتخاب می‌شود یا نه! عنوان کرد: من اطلاعی در این مورد ندارم. وزارت ورزش و جوانان متولی باشگاه پرسپولیس است و این وزارت‌خانه تصمیم می‌گیرد. به هر حال بازداشت سیاسی سوءتفاهم است و وی به زودی از زندان آزاد می‌شود.

وی بیان کرد: اگر تا آخر این هفته مسئله بازداشت سیاسی برطرف نشود، با عرض معذرت از همه هواداران پرسپولیس استعفا می‌دهم تا فرد دیگری بیاید و کارهای باشگاه را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: استعفایم به خاطر این است که من بدون حضور سیاسی نمی‌توانم به باشگاه پرسپولیس خدمت کنم. همچنین چند هفته دیگر طبق قانون باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود و فردی که این باشگاه را در اختیار می‌گیرد در مورد اعضای هیات مدیره تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد لغو برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طبق برنامه قرار بود مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور هیات امنای باشگاه (وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر دادگستری و وزیر ورزش و جوانان) و هیات مدیره برگزار شود، اما به علت اینکه یکی، دو نفر از اعضای هیات مدیره در مسافرت بودند این جلسه به روز دیگری موکول شده است. به هر حال اعضای مجمع قرار است تصمیمات خوبی برای باشگاه پرسپولیس بگیرند.

کلانی در مورد درخواست درخشان از هدایتی برای کمک به باشگاه پرسپولیس بیان کرد: درخشان به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی و پیشکسوت این تیم می‌تواند از هدایتی درخواست کمک برای باشگاه کند اما از لحاظ قانونی درخشان نمی‌تواند با شخصی مذاکره کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیات مدیره در مورد مسائل مالی باشگاه باید تصمیم گیری کنند چرا که در باشگاه شرایط خاصی حکم‌فرما است.

۱۳۹۳/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...