نسخه چاپی

قول وزیر ورزش برای كمك به پرسپولیس

حسین كلانی بدون شك یكی از پیشكسوتان خوش سابقه باشگاه پرسپولیس است كه از محبوبیت خاصی هم بین هواداران پرسپولیس برخوردار است.

به گزارش نما،کلانی که هم اکنون عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است نگران وضعیت باشگاه محبوبش است.در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفتگویی داشتیم با این عضو هیات مدیره پرسپولیس که در ادامه می خوانید.

آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس به چه صورت است؟

وضعیت باشگاه هیچ فرقی نکرده و مثل سابق است.فعلا همه منتظر هستند تا اقای سیاسی مشکلشان حل شود و تشریف بیاورند باشگاه تا باشگاه همان روال عادی خودش را طی کند.همچنین سازمان خصوصی سازی کارهایش تمام شود و تیم را به مزایده بگذارند تا تیم تحویل خریدارش شود.

مشخص نیست مشکل حمید رضا سیاسی کی حل خواهد شد؟

بالاخره حل خواهد شدتا انجایی که من اطلاع دارم مشکل ایشان بابت مسائلی مثل اسپانسر و لغو قرار داد است و دلیل احضار ایشان نیز این مسائل است مگر اینکه مسائل دیگری در میان باشد که ما از آنها اطلاعی نداریم.

اینکه منتقمی سرپرست پرسپولیس شده است تا در غیاب سیاسی کارها را انجام دهد درست است؟

من اطلاعی از این موضوع ندارم و اقای کاشانی در جریان این مسائل هستند.

در جلسه دیروز با وزیر ورزش چنین موضوعی مطرح نشد؟

ان جلسه برای مجمع عمومی بود که در مورد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود. متاسفانه من خیلی دیر به این جلسه رسیدم.ولی اقای وزیر را دیدیم و از ایشان خواستیم به باشگاه کمک بکنند .ایشان هم گفتند من تمام تلاش خودم را می کنم که کمک بکنم.در مورد اقای منتقمی باید بگویم ایشان از قبل در کارهای مدیریتی به اقای سیاسی کمک می کردند ولی اینکه جدیداً حکمی برای ایشان صادر شده باشد برای سرپرستی من اطلاعی ندارم.

شایعاتی که در مورد رفتن حمید درخشان مطرح است چقدر صحت دارد؟

نه اصلا درستر نیست.من فکر می کنم حمید درخشان به عنوان یک پرسپولیسی در زمان بحران تیم در کنار پرسپولیس خواهند بود.من خودم هم گفتم اگر تا اخر هفته حمید رضا سیاسی به باشگاه نیایند من هم نمی توانم همکاری کنم. برای اینکه اعتقاد دارم باید یک کسی به باشگاه بیاید که بتواند کاری برای تیم انجام دهد. وقتی کاری از دست من بر نمی آید خیلی بهتر است که کسی به جای من بیاید که بتواند کاری برای باشگاه انجام دهد.

البته حضور پیشکسوتان محبوبی مثل شما در پرسپولیس باعث خوشحالی هواداران است.نگران این نیستید با رفتن شما افرادی بیایند که سابقه درخشانی در پرسپولیس نداشته باشند؟

الان باشگاه پرسپولیس در مقطعی قرار دارد که شاید تا یک ماه اینده واگذار شود .وقتی هم واگذار شود کسانی تیم را در اختیار می گیرند صاحب تیم هستند و انها تصمیم می گیرند که چکار بکنند و از چه کسانی در باشگاه استفاده کنند..مطمئناً نقش من نمی تواند در این باشگاه پررنگ باشد.من به عنوان یکی از قدیمی های پرسپولیس و به عنوان کسی که هوادار تیم هست مثل همه مردم دلم برای باشگاه محبوبم می تپد.اما الان شرایط طوری نیست که من بتوانم کاری برای این تیم انجام دهم.امکان دارد اگر شخص دیگری جایگزین من در هیات مدیره شود خیلی بهتر بتواند کارها را انجام دهد.

مضافاً اینکه من عضو علل بدل هیات مدیره هستم.باید به این موضوع هم اشاره کنم که چه در گذشته و چه در حال هر مشاوره ای از من در مورد باشگاه پرسپولیس خواستند در خدمت بوده و خواهم بود.الان باشگاه پرسپولیس شرایط سختی را سپری می کند.تیمی که قرار است در جام باشگاه اسیا و در این گروه سخت به میدان برود نمی تواند یارگیری کند.هم اکنون باید اردوهای تیم و هزینه ها مشخص شود و این مسائل بدون حضور مدیرعامل ممکن نیست.

همانطور که اشاره کردید الان پرسپولیس در گروه سختی قرار گرفته و نمی تواند حتی بازیکن بگیرد و اینها مشکلاتی است که به تیم ضربه می زند.

فدراسیون و سازمان لیگ صد در صد حتی اگر زمان نقل و انتقالات هم تمام شود شرایط تیم را درک می کنند و کمک خواهند کرد.در ضمن اگر اقای سیاسی که بارها برای تیم مایه گذاشته اند هم تشریف اورده و دوباره مشغول به کار شوند انقدر باشگاه پرسپولیس را دوست دارند که نهایتاً سعی خواهند کرد جبران این زمان از دست رفته و کمبودها را بکنند.

۱۳۹۳/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...