نسخه چاپی

درمان ویژه‌ بیماران مبتلا به سرطان در مناطق محروم

وزیر بهداشت از كاهش قیمت داروهای بیماران سرطانی در برنامه اخیر طرح تحول نظام سلامت خبرداد و گفت: بیمارستان‌های دولتی مكلف به درمان بیماران سرطانی به‌خصوص در مناطق محروم با هزینه بسیار كم خواهند شد.

به گزارش نما، دكتر سيدحسن هاشمي در بازديد از مراكز درماني استان كردستان گفت: طرح تحول نظام سلامت برنامه‌اي براي پايان دغدغه‌هاي مردم در حوزه بهداشت و درمان است و براي دستيابي به نتايج مطلوب طرح تحول نظام سلامت به زمان نيازمنديم. وزير بهداشت با بيان اينكه براي موفقيت بيشتر در اجراي اين طرح بخش خصوصي نيز بايد وارد عمل شود گفت:اقدامات جسورانه‌اي در كشور در حوزه پيشگيري انجام شده كه شخص رئيس‌جمهور به اين مورد ورود پيدا كرده است و اميد داريم عقب‌ماندگي‌هايي را كه در اين حوزه داريم، مرتفع شود. يكي ازاقدامات مهم حوزه بهداشت همكاري‌هاي بين‌بخشي است كه در اين زمينه وزارت بهداشت درخصوص پيشگيري از استفاده بيش از حد سموم كشاورزي اقدامات و هماهنگي‌هايي انجام داده است كه بخشي از اين مشكل حل شده و بخش عمده‌اي نيز در آينده‌اي نزديك مرتفع خواهد شد. وزير بهداشت گفت: درصورت استفاده بيش از حد مجاز سموم كشاورزي، سازمان ملي استاندارد و وزارت بهداشت موظف هستند اين مورد را كنترل كنند.

وزير بهداشت همچنين در نشست با اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي كردستان گفت: طرح تحول نظام سلامت متوقف نمي شود. هدف جامعه پزشكي ارائه خدمات به مردم و گره گشايي از مشكلات آنان است. ما بايد در اجراي طرح تحول نظام سلامت به گونه‌اي عمل كنيم كه اقدامات انجام شده همواره رضايتمندي مردم را به همراه داشته باشد.

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...