نسخه چاپی

قاچاق اعضای بدن، تجارت جدید داعش

وی خاطرنشان كرد كه داعش شبكه‌ای تخصصی را برای قاچاق اعضای بدن از جمله قلب، كبد و كلیه در بازارهای سیاه دنیا تشكیل داده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد که گروه تروریستی داعش پس از کسب درآمد با مواد مخدر و فروش آثار تاریخی، اکنون به فروش اعضای بدن انسان روی آورده است.



روزنامه "دیلی میل" تأکید کرد که داعش سالانه از فروش اعضای بدن انسان دو میلیون دلار درآمد کسب می کند.


این گزارش حاکی است که داعش اعضای بدن نظامیان مرده و گروگانهای زنده و حتی کودکان را می فروشد.


داعش برای برداشتن اعضای بدن انسانها، از پزشکان خارجی استفاده می کند.


به گزارش العالم، دیلی میل به نقل از یک پزشک گوش و حلق و بینی به نام "سیروان الموصلی" نوشت: داعش پزشکانی خارجی را برای راه اندازی شبکه‌ای گسترده جهت تجارت اعضای بدن انسان به کار گرفته است؛ این کار در یکی از بیمارستانهای تحت کنترل داعش در موصل در شمال عراق انجام می شود و داعش از این کار درآمدهای هنگفتی را کسب کرده است.


وی خاطرنشان کرد که داعش شبکه‌ای تخصصی را برای قاچاق اعضای بدن از جمله قلب، کبد و کلیه در بازارهای سیاه دنیا تشکیل داده است.


الموصلی اظهار داشت که متوجه اقدامات بی سابقه‌ای در داخل بیمارستان موصل شده است، به صورتیکه شماری از جراحان خارجی در آنجا به کار گرفته شده و انان از تماس با پزشکان محلی منع شده‌اند؛ ولی این اطلاعات پس از مدتی درز کرده است.


الموصلی تأکید کرد که جراحی داخل بیمارستان انجام می شود و اعضای بدن انسان از طریق شبکه تجارت اعضای بدن منتقل می شود.


وی خاطرنشان کرد که اکثر اعضا از نیروهایی هستند که در درگیریها از پا درآمده و به بیمارستان منتقل شده اند. علاوه بر این مجروحان تنها و افراد ربوده شده هدف این شبکه قرار می گیرند.


این روزنامه انگلیسی خاطرنشان کرد که اعضای بدن انسان از طریق سوریه و عراق به کشورهای همسایه منتقل شده، و به باندهای بین المللی قاچاق اعضای بدن انسان فروخته می شوند.


شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اخیرا اعلام کرده بود که داعش گروهی از پزشکان را از چند منطقه دنیا از جمله سرزمین های اشغالی به کار گرفته است تا از آنان در قاچاق اعضای بدن انسان استفاده کند.


این شبکه اذعان کرد که برخی از این پزشکان اسرائیلی هستند.

۱۳۹۳/۱۰/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...