نسخه چاپی

گزارش پلیس پاكستان از كشتار 132 دانش آموز

پلیس شهر پیشاور پاكستان اعلام كرد كه عاملان حمله به مدرسه غیرانتفاعی ارتش ۱۱ نفر بودند كه ۲ تبعه افغانستان و ۴ پاكستانی تاكنون شناسایی شده‌اند.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از «اکسپرس نیوز»، پلیس پاکستان در گزارشی ابتدایی از حادثه حمله به مدرسه غیرانتفاعی ارتش در شهر پیشاور اعلام کرد که ۷ نفر از ۱۱ تروریست وارد مدرسه شدند و ۴ نفر از آنها نیز پس از آغاز حمله فرار کردند.

بر اساس این گزارش، عاملان حمله به مدرسه پیشاور از مسیر «لندی کوتل» منطقه مرزی پاکستان با افغانستان وارد این شهر شده بودند. گزارش می‌افزاید که نخستین انفجار در این مدرسه ساعت ۱۱ صبح به وقوع پیوست و پس از آن نیروهای امنیتی پاکستان با محاصره این مکان عملیات علیه تروریست‌ها را آغاز کردند.

به گزارش «داون نیوز»، ۶ نفر از ۷ تروریست شناسایی شده‌اند که ۲ تبعه افغانستان و ۴ تروریست دیگر نیز پاکستانی هستند. «عالم شنواری» مدیرکل اداره مبارزه با تروریسم ایالت «خیبرپختونخواه» گفت که گزارش پزشکی قانونی و نمونه (DNA) تروریست‌ها را امروز تحویل می‌گیرد.

اعضای تحریک طالبان پاکستان در ۱۶ دسامبر با حمله به مدرسه غیرانتفاعی ارتش در شهر پیشاور، ۱۴۴ نفر از جمله ۱۳۲ دانش‌آموز ۹ الی ۱۶ساله را به قتل رساند.

۱۳۹۳/۱۰/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...