نسخه چاپی

افزایش ۲۳۰ گشت پلیس در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۲۳۰ گشت كلانتری در پایتخت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: در بدو اجرای فرآیندهای رسیدگی به ارائه خدمات در حوزه پلیس، اقدامات موثری انجام گرفته و رضایتمندی‌های زیادی در این زمینه و در حوزه فوریت‌های ۱۹۷ در پایتخت حاصل شده است.

وی ادامه داد: پلیس تهران طی یک سال گذشته اقدامات موثری در ایجاد امنیت در سطح شهر انجام داد و با افزایش گشتی‌های کلانتری از ۱۷۰ به ۴۰۰ مورد به موفقیت‌هایی در اجرای امنیت دست یافته است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تجمعاتی که طی یک سال گذشته در تهران وجود داشته است، گفت: پلیس پایتخت در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی اشراف اطلاعاتی داشته است و طی ماه‌های اخیر، وضعیت مطلوبی را شاهد بوده‌ایم.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: با مدیریت پلیس برای سال آینده آمادگی لازم جهت برقراری هر چه بهتر امنیت وجود دارد و دپوی تجهیزات با رعایت اقتصاد مقاومتی نیز به خوبی انجام شده است.

وی به فعالیت پلیس در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: پلیس تهران اقدامات خوب و برنامه‌های موثری در این زمینه انجام داده است. همچنین تشویقات کارکنان از پنج سال گذشته دو برابر بیشتر شده و تمهیدات آنها با روند کاهشی مواجه شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...