نسخه چاپی

حبیبی: لكه ننگ فتنه ۸۸ را از دامن اصلاح طلبی پاك كنید

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینكه، نمی‌توان همه اصلاح‌طلبان را خارج از نظام دانست، گفت: ما به عقلای اصلاح طلب می‌گوییم لكه ننگ فتنه ۸۸ را از دامن اصلاح طلبی پاك كنید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در نشست اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: 9 دی حرکتی خودجوش بود که آلودگی‌های سیاسی که به بدنه انقلاب وارد کرده بود، را پاک کرد. متأسفانه عده‌ای که مسئولیت‌هایی دارند، در تلاش هستند صورت مسئله فتنه را پاک کنند و بگویند اصلاً فتنه 88 وجود نداشته است. پاک کردن صورت مسئله فتنه 88 خیانت است.

وی افزود: اگر صورت مسئله فتنه 88 پاک شود، زمینه فتنه دیگری فراهم خواهد شد؛ فتنه گران در سال 88 فتنه ای به پا کردند و مردم در 9 دی این فتنه را خنثی کردند. عده ای با سوء نیت می‌گویند فتنه 88 در حد رقابت‌های انتخاباتی بوده است اما شواهد و اسناد و مدارک وجود دارد که این فتنه برای براندازی جمهوری اسلامی بود.

حبیبی افزود: زمانی که فتنه‌ای می‌خواهد ایجاد شود نیاز به زمینه‌هایی دارد و یکی از زمینه‌های آن تشکیل کمیته صیانت از آراء توسط اصلاح طلبان بود. ما در حزب مؤتلفه اسلامی از 6 ماه قبل از انتخابات رسانه‌های خارجی را رصد کردیم و طی جزوه‌ای 200 صفحه ای به اطلاع مسئولان رساندیم که می‌خواهند فتنه برای براندازی نظام انجام دهند.

وی تصریح کرد: ما بعد از انتخابات هم دیدارهای مختلفی داشتیم و تمام سعی خود را انجام دادیم تا فتنه مهار شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: حزب عدالت و توسعه با مدیریت آقای نوبخت مشغول کار انتخاباتی بوده که در بر اساس گزارش‌ها با اصلاح طلبان در بسیاری از استان‌ها مشغول فعالیت هستند.

حبیبی فعالیت دیگر اصلاح طلبان برای انتخابات را تشکیل جلسات برای رسیدن به وحدت عنوان کرد و گفت: اصلاح طلبان می‌خواهند میان اصولگرایان اختلاف افکنی کنند.

وی تأکید کرد: اصولگرایان برای انتخابات آینده راهی جز ائتلاف ندارند و متفرق عمل کردن اصولگرایان نتیجه اش تشکیل مجلسی مانند مجلس ششم می‌شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه افزود: حزب مؤتلفه اسلامی 6 جلسه با جمعیت ایثارگران و 2 جلسه با جبهه پایداری در جهت همگرایی اصولگرایان برگزار کرده است تا بتوانیم در انتخابات آینده با وحدت به فهرست واحد برسیم.

حبیبی همچنین در باره اصلاح طلبی نیز گفت: اصلاح طلبانی که نظام و ولایت را قبول دارند، داخل نظام هستند. برخی اصلاح طلبان در دوره حاکمیتی این جریان در راستای نظام فعالیت نمی‌کردند اما اینکه همه اصلاح طلبان را خارج از نظام بدانیم درست نیست. ما به عقلای اصلاح طلب می‌گوییم لکه ننگ فتنه 88 را از دامن اصلاح طلبی پاک کنید.

۱۳۹۳/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...