نسخه چاپی

حزب‌الله: مذاكره با جریان المستقبل، لبنان را مقابل اسرائیل مستحكم‌ می‌كند

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: این مذاکرات وحدت ملی را تحکیم می‌بخشد و باعث می‌شود تمام مردم لبنان برنده باشند چرا که در مذاکرات تنها دشمنان لبنان که اسرائیل و تکفیری‌ها هستند شکست می‌خورند.

وی تصریح کرد: روند این مذاکرات تحولی را در فضای سیاسی ایجاد کرد و راه را به روی کسانی که به فتنه انگیزی در لبنان امیدوارند و نسبت به آن تحریک می‌کنند بسته و فرصت را برای امید و ارتباط میان تمامی لبنانی‌هایی که از این مذاکرات احساسی پیروزی می‌کنند، فراهم می‌کند.

نبیل قاووق گفت: حزب‌الله خواهان مذاکره است چرا که هیچ خصومتی با کسی در داخل لبنان نداشت. دشمن حزب‌الله دشمن خارجی است که همان اسرائیل و تروریسم تکفیری است که از الرقه و موصل آمده است.

وی افزود: هدف ما از مذاکرات مغلوب کردن شخص خاص یا حتی تغییر در معادلات داخلی نیست بلکه می خواهیم از این طریق لبنان در مقابله با چالش‌هایی که با آن روبرو است، قوی شود. ما وحدت ملی را میان لبنانی‌ها تقویت کنیم و می‌خواهیم از طریق تدوین استراتژی که لبنانی‌ها بر آن در مقابله با تروریسم تکفیری توافق نظر دارند، لبنان را قدرتمند سازیم.

این مقام حزب‌الله از جانفشانی‌های ارتش لبنان برای حفاظت از عزت و حاکمیت لبنانی‌ها با هر مذهب و از هر طائفه‌ و منطقه‌ای و همچنین اقدامات نیروهای مقاومت که خطر تکفیری‌ها و تروریست‌ها را از لبنان دور کرده قدردانی نمود.

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...